Hallo Dames, Herkennen jullie het ? Het is nu al meer dan 5 weken geleden dat ik van me zoontje ben bevallen via een spoed keizersnede. Maar heb toen zo ie zo de eerste dagen eigenlijk niks kunnen eten. Toen ik eenmaal thuis was dwingde de kraamverzorgster me altijd te eten en heb nu bijvoorbeeld al paar dagen geen normaal warm eten gehad. Wat ik meestal nu alleen binnen krijg is s ochtends een glas ontbijt drink of een kommetje Griekse yoghurt , de rest van de dag eet ik nauwlijks. Ik heb er gewoon totaal geen zin in. Misschien ook kwa tijdgebrek ? Me vriend doet jammer genoeg niet zoveel moet veel zelf doen dus dan nog minder tijd , herkennen jullie dit ?
Ja herkenbaar. Bij de eerste en nu ook weer. Bij mij was en is het puur tijdgebrek. Ik denk er simpelweg niet meer aan omdat ik zo druk ben. Op het moment dat ik er wel aan denk dwing ik mijzelf toch even 2 boterhammetjes te eten. En dat ook alleen maar omdat ik nu eenmaal de zorg van twee kindjes heb en mijn motertje dus wel moet blijven draaien
Heel herkenbaar hoor. Volgens mij duurde het bij mij wel anderhalve maand ofzo, voor ik weer een beetje trek in eten kreeg. Tot die tijd at ik gedisciplineerd alles wat mij voorgezet werd, maar eetlust was er totaal niet. Nog gefeliciteerd met je kindje!
Heb ik ook gehad, bij beide kinderen. Niet zozeer ivm tijdgebrek, maar meer ivm spanning. Kan niet zo goed omgaan met nieuwe/spannende situaties. Dit heeft wel wéken geduurd.
Ik zou toch wat meer gaan eten hoor, dit is wel heel weinig! Een boterham is zo gemaakt en een stuk fruit tussendoor ofzo? Ik kook nu ook niet uitgebreid, hou het lekker simpel en dat lukt wel. Je moet nog herstellen van de operatie en je hebt je energie echt nodig hoor! Je maakt kans dat je eetlust snel weer terug komt als je weer regelmatiger gaat eten.
Ik vrat trouwens als een bootwerker na mijn (geplande) ks haha. Had echt honger! De mensen van het eten in het zkh zullen wel gedacht hebben....
Fijn dat mensen dus wel herkenning hier in zien , wil toch eens proberen om op vaste tijden iets te gaan eten
Herkenbaar,hier ook na de ks geen eetlust,nog steeds niet echt trouwens. Heb zw diabetes gehad en mezelf van alles beloofd om weer te gaan eten maar heb er gewoon geen trek in. Moet er idd ook echt om denken als de kleine d'r fles gehad heeft tussen de middag dat ik zelf ook iets neem..