Ha allemaal, vannacht bijna niet geslapen doordat ik elke 15 minuten soort menstruatiekramp heb gehad wat behoorlijk pijnlijk was. Rond een uur of 4 kwam het steeds sneller, om de 10 minuten ongeveer. De hele nacht gerommel dus. Ik zit nu in bad maar het blijft hetzelfde. Ze komen ook niet sneller op mekaar, dus of het doorzet? Wat denken jullie, voorweeën of toch echte? Ingedaald is de kleine al een paar weken, de vk zei bij de vorige controle dat het al heel laag lag.. Groetjes jet
Ik denk toch voorweeën, omdat je zegt dat ze niet heviger geworden zijn. Ik hoop wel voor je dat het doorzet. Succes in ieder geval!
Ik heb altijd geleerd dat je je bij echte weeën niet afvraagt of het weeën zijn. Maar then again, heb hier op het forum ook over enkele uitzonderingen gelezen.
Blijft beetje op en neer gaan. Leek voor het eten weg te trekken, maar is nu weer rond de 12 minuten. En dat terwijl ik ook even wou slapen, maar helaas lukt dat niet... Wel beetje spannend ja, t heeft nog niet eerder zo lang geduurd!
Ik denk voorweeen omdat ze niet sneller komen. Echte weeën komen om de drie minuten, duren een minuut en dat minimaal een uur lang.
Duren voorweeen echt zo lang?? Vanmiddag toch nog even geslapen.. Maar werd wakker van de krampjes, nu om de 8minuten.. Ben aan het cake bakken voor afleiding maar denk dat ik toch de vk straks even bel om te vragen hoe of wat.. Wat zouden jullir doen?
Naar mijn ervaring kunnen voorweeën lang duren. Had het bij mijn jongste dagen lang en ben toch met 39+6 bevallen. Volgens mij ben ik net een ander topic van je tegen gekomen over de VSM capsules. Is het wel zo slim om dat te slikken? Ik vraag dit omdat ik las dat je al met 36 weken en een paar dagen mee begonnen bent om de bevalling op te wekken. Ik vind het dan niet zo vreemd dat je al zo (onregelmatig) aan het rommelen bent. Maar ik zou inderdaad even de vk bellen.
Die vsm dingen wekken de bevalling niet op dit is een misvatting. Ze zrgen voor minder bloedverlies, een sneller herstel en een betere rijping van de baarmoedermond.
Als ik jou was zou ik wel even bellen. Ben zelf een van degene die niet in de gaten had dat ze aan het bevallen was dus alleen al het feit dat je weeen hebt zou voor mij reden zijn om te bellen. Geen idee hoe lang voorweeen kunnen duren maar na een hele dag zou ik wel even met de vk overleggen. Succes!
De voorweeën stopten vanzelf. Ja ben ook met de VSM begonnen, maar dat is voor betere rijping bmm en sneller herstel na bevalling enz. Gisteravond begon het toch weer te rommelen, nu wat korter op elkaar; om de 8 minuten. Vannacht ongeveer een half uur gehad dat ze om de 5 minuten kwamen, maar daarna zakte het weer af naar de 8 minuten. Deze doen wel veel pijnlijker dan vorige week! Vanmorgen controle VK, heeft gevoeld of ik ontsluiting had, maar helaas. De bmm is wel verweekt, maar ontsluiting had ik nog niet. Het kan nu alle kanten op, de vk heeft goede hoop dat het doorzet vandaag/vannacht of morgen omdat de weeën niet minder worden en pijnlijker zijn. Blijft nu beetje rond de 7 minuten.Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!?
Klinkt in ieder geval heel spannend! Ik hoop dat het doorzet. Misschien moet ik ook maar eens kijken of die vsm pillen wat voor mij zijn.
Blijft aan het rommelen. Ben weer in bad geweest, dik uur erin gezeten, maar t werd niet minder. Dan weer om de 7 minuten, dan om de 9 minuten, ineens poos om de 5 minuten. Blijven korte krampen van ongeveer 40 seconden.. Ben heel benieuwd wat t gaat worden! Onze hond is in ieder geval wel aardig aan het blaffen terwijl hij normaal heel rustig is! (wel eens gehoord dat die een voorgevoel hebben, maar of het zo is weet ik niet) Afwachten... Maar wel vervelend die krampen telkens...
Meid wat een gedoe. Is ook niet fijn dit. Ik hoop voor jou dat het doorzet en het echte werk gaat beginnen. In ieder geval heel veel succes