Hallo, Sinds vandaag de eerste injectie Lucrin ter voorbereiding op IVF behandeling. Wie nog meer en wie wil ervaringen delen?
Ik heb 4 injecties lucrin gehad (ook endometriose). Daarna meteen aan IVF begonnen. En die was meteen de 1e keer raak want ik ben nu 12 weken zwanger van ons eerste kindje. De lucrin vond ik wel heftig. De eerste maand had ik er nog niet zo'n last van en toen dacht ik nog dit valt me alles mee. Toen begon het; opvliegers, nachtelijk zweten, stemmingswisselingen en soms was ik ook depri. Mijn libido was ook totaal verdwenen. Het is bij iedereen anders natuurlijk en nu ben ik blij dat het allemaal wel zin heeft gehad De cystes die ik had waren verdwenen en ik had eindelijk een paar maanden geen pijn. Succes en als je nog iets wil weten lees ik het wel! Groetjes Diana
Gefeliciteerd! En wat fijn om te lezen dat het bij de eerste IVF poging meteen raak was!! Ik zie wel een beetje op tegen de overgangsbijwerkingen! Maar als ik het bij jou zo lees, kan dat ook nog komen na een 2e injectie. Hmmmm. Geniet van je zwangerschap!
Hier ook Lucrin gehad. Ben nu bezig met Icsi poging 4. Ik vind het een geweldige uitvinding! Het was bij mij of Lucrin 91x gedurende de hele behandeling) of iedere dag Decapeptyl spuiten. Met dezelfde bijwerkingen (libidoverlies, opvliegers etc.) Nu hoef je maar 1 spuit te zetten! Succes met je Ivf!