Mijn man en ik willen graag een 3e kindje. Nou lukt dat niet natuurlijk ivm PCO. Nu word ik deze cyclus gevolgd en krijg ik om de paar dagen een echo. Ik heb alleen na die echo elke keer 1/2 dagen buikpijn. Een menstruatieachtige kramp. Momenteel groeit er nog niks dus dat kan het niet zijn. Wel heb ik een cyste maar het lijkt me sterk dat daar de pijn vandaag komt. Zijn er meer dames die dit hebben?
Ik herken het niet, maar als je een gevoelige baarmoeder hebt, dan kan een beetje 'duwen en trekken' al pijn doen. Als je veel spanning ervaart, dan voel je het nog eerder. Sterkte. En zeker ook even melden en vragen of er iets is dat eraan gedaan kan worden / je er aan kunt doen.
Ik heb ook altijd buikpijn na een inwendige echo,echt een rotgevoel!bij mij komt het gewoon omdat t daar gevoelig is bij mij.miss is dat bij jou ook het geval
Bij mij was het ook weleens gevoelig. Soms dan was een inwendige echo helemaal geen probleem, terwijl het het andere moment buikpijn en licht bloedverlies veroorzaakte. De vagina is van binnen heel erg gevoelig en als je wat gespannen bent dan word de gevoeligheid juist verergerd.