Hcg te laag?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Elocina, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    Vandaag zit ik op cd31 en heb altijd een vrij reguliere 28d cyclus dus dacht er vanochtend een testje tegenaan te gooien. Ik wist niet wat ik zag: twee dikke strepen terwijl we 4 ivf/icsi trajecten hebben moeten doen voor ik zwanger was van onze dochter. Sterker nog: de medicatie lag klaar om op de eerste dag van ongesteldheid een nieuw icsi traject te starten. Deze natuurlijke zwangerschap komt dus volkomen uit de lucht vallen.
    Door chromosomale afwijkingen is de kans op miskraam bij ons verhoogd.
    Ik ben enerzijds dolblij, anderzijds doodsbang. Vanmiddag heb ik een clearblue gehaald met wekenindicator en die staat op 1-2 weken, daar word ik erg onzeker van. Toen ik zwanger was van mijn dochter testte ik op mijn NOD al gelijk 2-3 weken zwanger volgens de indicator van clearblue.

    Wat denken jullie?
     
    bluedrake vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Dat die test je onnodig onzeker maakt :)

    Ik zou bloedtest laten doen, dan heb je beter beeld van de waarde. En dan 2 a 3 dagen later herhalen voor stijging.

    1-2 betekend 1-2 week na bevruchting dus klopt.

    Gefeliciteerd in ieder geval! Snap dat de komende tijd heel erg spannend is en hoop dat het vruchtje knus blijft zitten
     
    Elocina vindt dit leuk.
  3. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Dus als ik t goed begrijp is t nu zonder traject gelukt? Dan kan je ook n iets latere innesteling hebben gehad. Ik testte pas n week na mijn nod positief.

    Maar ziet er goed uit dus, gefeliciteerd!!
     
  4. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    ja klopt, dit is zonder traject gebeurd. En zelfs zonder ovulatietest /planning, echt bizar. Vandaag hcg laten prikken en morgen weet ik meer. Fingers crossed!
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  5. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws! ik snap je onzeker en hoop op mooie oploop met een gezond kindje. Ik volg je topic even :)
     
  6. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    HCG 304 gister. Dat is in ieder geval duidelijk zwanger! Nu hopen dat het ook oploopt en het allemaal goed blijft gaan. Fingers crossed!
     
  7. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Wat fijn! wanneer mag je weer prikken?
     
    Elocina vindt dit leuk.
  8. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend allemaal.
     
    Elocina vindt dit leuk.
  9. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    Hebben ze niet gezegd eigenlijk, en ik heb het ook niet gevraagd, te in shock denk ik . Ergens wil ik het niet nog een keer prikken, bang dat het dan onzeker maakt als het niet snel genoeg gestegen is...
    Heb wel een echo met 6.5 week staan nu, misschien die maar afwachten.
     
  10. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    Dank je wel, lief!
     
  11. KaatjeB

    KaatjeB Actief lid

    29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Nou idd! snap ik ook. even genieten ook van dit moment en vertrouwen op je lijf dat het goed komt. Gefeliciteerd! Ik ben blij voor je.
     
    Elocina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina