ben na een jaar proberen en 2 miskramen weer zwanger. vind het eng. heb vorig jaar juli op 5 wken een mk gehad en afgelopen maart op 14 wken. rot tijd achter de rug maar hoop dat deze zwangerschap goed verloopt en ons weer een lichtpuntje mag geven.
Hoi, Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een onzekere periode. Lijkt me erg om 2 miskramen te krijgen, ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad met 7 1/2 week. Ben nu bijna 8 weken, en blijft spannend. Hopelijk gaat alles goed nu, en is het inderdaad een lichtpuntje voor jullie na dit zware jaar. Sterkte, en probeer er toch van te genieten (is erg moeilijk he) groetjes sandra
Van harte gefeliciteerd en probeer er toch van te genieten... 3 keer is scheeprecht, dus we duimen dat ie voor jullie nu goed gaat! Liefs, Sanda
net de verloskundige gesproken. kan volgende week voor gesprek komen en met zo;n 8 weken voor een echo. ik wil alleen niet meer naar het echocentrum waar ik eerder geweest ben. omdat ze daar toch wel een medische misser zijn begaan. op 11 weken had ik daar de termijnecho en toen zeiden ze dat alles goed was. toen het op 14 weken toch mis bleek te zijn, zeiden ze in het ziekenhuis dat ze dat toen al hadden moeten zien. beetje fout he. nou we zien volgende week wel wat kan enzo....