Ik ben nu ruim een jaar gestopt met roken, en nu met het mooie weer krijg ik weer zo'n behoefte aan een sigaret!! Ik ben op het één en andere moment gestopt, en geen moeite mee gehad. In de winter ook niet, ik vond het wel relaxed. Ik hoefde niet naar buiten om te roken. Maar nu het lekker weer is, heb ik er weer zo'n zin in! Ik wil echt sterk blijven en eraf blijven, maar ik vind het echt heel moeilijk! Ik had niet verwacht dat dit moment nog zou komen! Pff...
Tja het is nu eenmaal helaas zo, eens verslaafd is altijd verslaafd... Wat natuurlijk niet betekend dat je er niet af kan blijven want daar ben je sterk genoeg voor, je bent immers al een jaar gestopt! Maar ik weet precies wat je bedoelt, ben zelf ook een gestopte verslaafde... hihi Maar wees sterk! Denk aan de momenten in de winter dat je weer in de kou en regen overal buiten moet roken, brrrr. Dit houd mij altijd weer sterk.
Knap hoor al een jaar gestopt! Ik heb nu met het mooie weer ook meer trek erin hoor. Ik vond het heerlijk om lekker in het zonnetje te zitten en dan sigaretje te roken, vooral bij mn ouders in de tuin...(samen met mn moeder). Maar toch heb ik het nog niet gedaan!! Jij kan er ook wel vanaf blijven!
Ik herken mezelf zo in jou verhaal Sanne! Ik ben zelf nu 8 maanden gestopt met roken. Tot het goede weer begon, geen problemen mee gehad. Maar nu het weer lekker weer is, vind ik het ook moeilijk. Genieten in de tuin met een wijntje, was vroeger altijd MET een sigaretje. Maargoed ik weet waarom ik gestopt ben, ik was erg benauwd, en dat wil ik niet meer. Ook kijk ik uit naar een zwangerschap, en wil daar niet bij roken. Maar zo te lezen zijn er meer mensen die er moeite mee hebben deze tijd. Maar we houden vol! Wij hebben die sigaret niet nodig!
de remedie voor mij heeft 2 weken terug plaats gevonden ik dacht gezellig 1 sigaretje te roken bij mij vriendin, (ben 2 jaar gestopt) en ik ben me er ziek van geweest!!!! ik ben de hele avond niets waard geweest. ik ben er voor mijn leven vanaf hahaha
Nou dat heb ik dus ook denk dat als ik weer ga roken dat ik het dan echt vies vindt! Mijn vriend rookt nog wel, maar daar heb ik geen last van, alleen als we ergens heen gaan moet ie nog ff snel een sigaretje roken dat is wel irritant. Droomde laatst wel dat ik aan het roken was en mn vriend heeft het ook een paar keer gedroomd hahaha.
ja, ik ben dus bang dat ik het heel lekker ga vinden... Als ik nou van mezelf zou weten dat ik het bij 1 kan laten, dan zou ik er meteen 1 opsteken, maar ik ben bang dat ik er dan weer aan ga! De rook van anderen vind ik inderdaad ook lekker ruiken,
Ik heb er momenteel zo'n last van! Ik ben intussen bijna 2,5 maanden gestopt met roken, maar de behoefte is zo groot.. en al een paar dagen! Ik weet niet zo goed meer wat ik ermee moet, ik sta op het punt om toch eentje te gaan roken, maar ik ben zo bang dat ik straks ineens weer een half pakje per dag rook De afgelopen 2,5 maanden gingen trouwens heeel erg makkelijk, tot een paar dagen geleden dus! Ik hoop dat je het volhoudt! en ik hoop ik ook
ik ben zelf nu al 5 jaar gestopt met roken maar soms komt de verlangen wel terug voor een sigaret. 1x maal dacht ik oke proberen dan maar. het was zo vies dat ik nooit meer gehoor heb gegeven aan die behoefte haha. werd er echt letterlijk ziek en misselijk van. nee voor mijn geen sigaret meer. als ik er over nadenk dan denk ik aan mijn laatste ervaring en is de behoefte ook vrij snel weer vertrokken
Sanne@ Knap hoor al een jaar van het roken af!! zonder als je er weer 1 aansteekt meid , sterk blijven. Ik ben er nu vandaag 5 dagen af, ik zij tegen mijn man als ik weer 1 aan doe ben ik de domste blondine op de wereld!! ja is zonder. sanne niet doen meid hoe vol.
Begrijp het helemaal!!! Ben ook gestopt met een positieve test en eigenlijk nog geen problemen. Maar vandaag lekker een bbq en iedereen zit lekker met een drankje en een sigaretje. Dan ben ik toch wel jaloers!! Maar ja, ben zwanger dus doe het sowieso niet. Maar na vorige zwangerschap was ik ook weer begonnen en wil niet weer zo dom doen.... Dan blijven we bezig he...
Ik snap je echt helemaal! Ben nu 3 jaar gestopt met roken en tot vandaag geen peuk aangeraakt. Heb ook nog steeds het verlangen naar een sigaret. Mijn vriendinnen staken er vanmiddag eentje op en ik had zoiets van.. Nou laat het me maar proberen dan.. Ik stak er 1 op en ik stikte bijna de moord!!!!! Ben er voorlopig weer even van genezen
en denken aan hoeveel geld aan kwijt zijn meiden ik rook gewoon hoor ,maar vind echt zo zonde van mij geld en gezondheid allen ik kan moelijk stoppen hier buren altijd gezellig buiten roken met mooie weer dus zal toch weer eens beginnen als probeer te stoppen maar ik vind dat jullie heel knap doen , dus daarom reageer even op jullie , Niet proberen als je toch al zo lang gestopt bent ,want eenmaal begonnen baal je weer en kan je niet zo makkelijk stoppen
Haha hier ook zo! Had al een pakje gekocht! Maar het smaakt totaal niet haha. Ik was al 4 jaar gestopt!
Het is ook gewoon het idee he...als ik er aan denk hmmmmm hahaha Of zo s avonds op het balkon ging ik altijd met mn vriend ff peukie doen en lekker kletsen... Geld bespaar ik er niet mee want bij ons maakten we ze meestal zelf en dat zat bij de boodschappen en mn vriend rookt nog...