Ik heb jullie hulp nodig ! Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de prikpil omdat ik een kinderwens heb. en ben 3 maand geleden voor het eerst ongesteld geworden heel licht. en anderhalf maand geleden veel heftiger. Maar ben ik nu weer vruchtbaar ?!? Want heb tussen die ongesteldheid poses ovulatietesten gebruikt maar er was geen die er uitprong (ben altijd zeer onregelmatig ongesteld geweest.)
Hoi veenbaas Ook ik ben vorig jaar gestopt met de prikpil. Deze was in oktober uitgewerkt. Huisarts had ons gezegd dat het een jaar kan duren voordat je cyclus weer op regel is. Ik heb 2 weken terug (eindelijk!!!) een soort van menstruatie gehad ( donker bruine afscheiding gedurende 7 dagen). Huisarts adviseerde mij te gaan temperaturen om te kijken hoe mijn cyclus verloopt. In theorie kan je vruchtbaar zijn; ovulatie komt voor menstruatie. Ik zou gaan temperaturen om een duidelijk beeld van je cyclus te krijgen en evt ovulatietest doen als temperatuur plots daalt. Succes!!
Ik had ook de prikpil gebruikt, ik werd pas na een jaar weer ongesteld en heel onregelmatig. Ik ben daardoor uit eindelijk in de mmm terecht gekomen. Indertussen ben ik 27 juni jl bevallen van onze zoon. Maar prikpil... Wat een zooi. Hopelijk bij jullie eerder een goede cyclus
Even een positivie ervaring erbij dan maar. Na dat ik gestopt was met de prikpil was ik binnen vijf maanden zwanger. Het kan dus wel. De dokter zei me later dat ze een jaar zeggen maar dat je uit mag gaan van zes maanden. Liefs Janna