Na een jaar meelezen heb ik mij ook eindelijk aangemeld

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Pops, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pops

Pops Lid

22 okt 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben 27 jaar oud en sinds een jaar zijn mijn vriend en ik bezig om zwanger te worden.

Het was -vooral de eerste maanden- erg spannend of de menstruatie wel of niet zou doorzetten. Ik ervaarde alles als een zwangerschaps symptoom en heb dan ook veel op deze site gekeken.

Nu ruim een jaar later zijn we al 2x bij de gyn geweest. De eerste keer was na7 maanden. Ik heb toen een echo gehad en alles was prima in orde. De gyn vertelde dat ik na 3 maanden nog maar langs moest komen als we tegen die tijd niet zwanger zouden zijn. Ik ben die drie maanden elke ochtend mijn temperatuur op gaan meten (op aanraden van mijn moeder) en kwam dan na 3 maanden ook met 3 grafieken aan.
    Hij keek hier heel even naar en wij werden verzocht om het sperma te laten testen en ik moest bloed laten prikken.

Sinds een week is de uitslag binnen. Het zaad is perfect en ik heb geen tot een zeer slechte eisprong.:(

Nu moet ik beginnen met het medicijn Clomifeencitraat 50 mg. Ik ben erg benieuwd of dit resultaat oplevert!

Wij hopen het maar.

Ik vind het leuk om eindelijk eens te kunnen reageren op topics en ik wens iedereen met een zwangerschapswens veel geluk toe.:p:):):)

Groetjes!:)

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom hier! Hopelijk is het met de medicatie spoedig raak voor jullie.

3. Pops

Pops Lid

22 okt 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Echt heel bizar maar ben er gister achtergekomen dat we zwanger zijn!

Echt helemaal niet meer verwacht! Het is wel nog heel pril 3 weken!

Deel Deze Pagina