Ik wil even van mij afschrijven... Zelf zijn wij al 20 maanden bezig en heb ik 2 VMK's gehad in de laatste 4 maanden. Nu weet ik sinds deze week dat een vriendin van mij in de eerste 13 weken een miskraam heeft gehad. Dit vind ik ten eerste heel erg voor haar, vooral omdat ze al 2 jaar bezig was. Maar ik weet ook dat ik met de medicatie die ik nu krijg ik dus wel zwanger kan raken, nu nog blijven. Heb het hele stomme effect dat ik mijn nu heel schuldig voel naar haar toe, stel dat ik nu eerder zwanger ben dan zij. Gun het haar zo erg en zou het zo vervelend vinden. Al weet ik wel dat ik na 20 maanden, waarvan 8 met medicatie mij niet schuldig hoef te voelen, maar toch. Sorry voor mijn verhaal maar wilde even van mij afschrijven.
Hey! Zoals je zegt hoef je je echt niet schuldig te voelen!! Ik begrijp wel het wel want je gunt het je vriendin natuurlijk ook heel erg!! Maar ja jullie zijn ook al 20 maanden bezig! Dus jullie verdienen het ook gewoon! Maar schrijf hier lekker van je af!! Daar zijn we ook voor toch! Je hoeft je alleen echt niet zo te voelen! Want jullie verdienen t net zo hard als zij en waarschijnlijk gunnen zij het jullie net zo erg als jullie hen!!
Zo ver ik haar ken zal ze het mij zeker gunnen, al zal het wel moeilijk voor haar zijn. Weet ook niet waar mijn gevoel zo sterk vandaan komt. Dankjewel voor je lieve woorden...
Jeetje joh... Dit zegt juist heel veel over jou! Je hebt een heel goed hart, hoor! Weet je waar ik me schuldig over voel? Dat ik soms zo jaloers ben op meiden die wel makkelijk zwanger raken en dan wel eens denk: je moest ns weten hoe moeilijk het kan zijn. Maar indirect lijkt het dan of ik wens alsof ze het ook moeilijk krijgen, maar dat is natuurlijk niet zo!! Maar dan voel ik me wel heel schuldig
Snap dat je dat niet zo bedoeld en je dan schuldig voelt. Maar als ik je onderschrift lees heb je ook een vrij heftige tijd achter de rug... Dus ergens ook wel logisch dat je, je zo voelt. Ik heb met haar een heel aparte relatie. Een vorm van echte vriendschap. Wij kunnen elkaar echt maanden niet zien, soms echt meer dan een half jaar. Maar als er iets is staan we onherroepelijk voor elkaar klaar... Ben echt binnen 5 min bij haar als het moet en andersom. Het grijpt mij nu ook erg aan wat haar allemaal is gebeurt. Denk ook dat mijn schuld gevoel daarom zo sterk is... Ik ken haar 14 jaar nu en sinds ik haar heb leren kennen is ze soort van zusje voor mij...
Meis, dit zegt heel veel over jou! Je vriendin mag in haar handjes klappen met zo'n vriendin! Bespreek je dit ook met haar? Misschien is dat wel fijn, voor jullie beide... Ik hoop echt dat jij en je vriendin snel zwanger zijn en dat alles goed blijft gaan!!! Wie weet zijn jullie straks samen zwanger (als alles mee zit) en kunnen jullie er samen van genieten!
Dank jullie wel. Jullie woorden doen me goed... Zoe1, spreek van de week weer met haar af (soms zie ik haar wat vaker) en dan ga ik dat wel zeggen. Maar weet nu al dat ze zegt dat ik niet zo gek moet doen Zou super zijn als dat ons gegund is om samen zwanger te zijn en te blijven
Ach lieverd, het is jou en je vriendin MEER dan gegund!!! Ik blijf enorm voor je duimen meis!! Misschien lucht het toch op als je het haar zelf hoort zeggen, komt vaker beter aan he. Wel fijn dat je haar alweer zo snel ziet! is dat de vriendin met dat kindje wat je vertelde? Kan wel zeggen: maak je niet druk... Maar dat is zo lastig! Kan wel zeggen dat ik je echt een topper vind!