Ook ik ben na een jaar nog niet zwanger maar ik heb al wel kinderen dus ben gewoon vruchtbaar. Na 1 jaar heb ik gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis en dat heb ik ook wel tegen familie en vrienden verteld maar daarna heb ik er eigenlijk nooit meer 1 woord over gezegd omdat zij zo iets hadden van waarom ga je er zoveel moeite voor doen want je hebt toch al kinderen? Natuurlijk snap ik die reacties wel want ik ben dolgelukkig met mijn kinderen maar het blijft toch een wens. Inmiddels is bij mij alles onderzocht en niks aan de hand
Of je het met je familie en vrienden wilt delen is helemaal aan jullie. Wij hebben er voor gekozen om het niet te delen met ouders en schoonouders. Wij hebben al twee kinderen die wat ouder zijn en ik wilde ze geen valse hoop geven. Ik heb het wel gedeeld met vriendinnen en als iemand vraagt of ik nog een kindje zou willen dan geef ik eerlijk antwoord. We hadden het echt heel leuk gevonden maar het is helaas niet gelukt.