Hallo Allemaal Mijn naam is Tamara, ben 30 jaar, Getrouwd met Jessy, Samen hebben we een dochter van 12,5 jaar. En sinds 8 weken ben ik opnieuw zwanger. Deze zwangerschap was absoluut niet gepland, vooral niet omdat mijn eerste zwangerschap heel zwaar was ( hoge bloeddruk en eiwit in de urine. Zwangerschapsvergiftiging, Keizersnede gehad ), hadden we samen besloten om het bij onze dochter te houden. Toch voelde ik me al een aantal weken ziekelijk, tot op t laatst ook mijn menstruatie uitbleef. Toch nog 3,5 week gewacht en toen afgelopen vrijdag toch maar getest, en de test was positief. Vandaag ben ik bij mijn huisarts geweest, en deze heeft bevestigd dat ik nu 8 weken en 2 dagen zwanger ben, van ons 2de kindje. Ben wel redelijk nerveus, omdat ik bang ben dat er iets mis kan gaan, maar ook ontzettend blij met mijn zwangerschap. Groetjes Tamara
van harte dat is een leuk begin van het nieuwejaar. denk er niet te veeel aan hoe je eerste zwangerschap was want er is er geen een het zelfde
Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles nu hartstikke goed. Maar je zult nu wel extra controle krijgen denk ik? Misschien helpt je dat een beetje om er toch een beetje van je zwangerschap te kunnen genieten! -x- Kweenie
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly