Hoi hoi, Bij onze 3e ICSI poging (4e terugplaatsing) ben ik zwanger geworden van onze dochter. Uit dezelfde poging hebben wij nu nog vier cryo's. Deze zou ik graag nog een keer willen terug laten plaatsen in de hoop ooit nog een kindje te krijgen. Nu mag je bij een eerste en tweede icsi poging tegenwoordig nog maar 1 embryo terug laten plaatsen (onder 36 jaar). Bij derde poging mag je er wel twee. Ik zou heel graag twee embryo's terug laten plaatsen (als ze goed uit de vriezer komen). En bij een derde icsi poging zou dat mogen. Zover ik heb begrepen valt een cryo poging onder de punctie (bij mij dus 3e punctie). Maar telt dit ook omdat ik ondertussen uit de derde poging wel zwanger ben geworden en een dochter heb gekregen? Iemand ervaringen of navraag gedaan bij de verzekering? Dan nog twee vragen, moet je gestopt zijn met borstvoeding als je met een cryo-poging gaat beginnen (in natuurlijke cyclus). En moet je cyclus weer regelmatig zijn (verwacht ik wel om ovulatie goed te kunnen bepalen). Had voor de zwangerschap een hele regelmatige cyclus. Nu de eerste drie keer na bevalling 33 dagen en de laatste twee keer ineens 40 en 14 dagen. Moet waarschijnlijk nog even tot rust komen. Wij zijn in Dusseldorf onder behandeling geweest. Is er hier iemand die recentelijk een afspraak heeft gemaakt voor intake in Dusseldorf? Hoelang is nu de wachttijd tot het eerste gesprek bij dr. S.? Dan weet ik een beetje wanneer ik moet gaan bellen om een afspraak te gaan maken. pfff wat een vragen.... Wil het even niet in het DD topic posten omdat daar nog mensen zijn die zo hard vechten voor een eerste kindje, waar het niet lukt.. en dan zou ik zo snel alweer een tweede kindje willen en daar van alles over willen weten, vandaar een apart topic.
Hey FA!! Hoe gaat het met je? En met je dochter? Verder lees ik mee, heb 3 cryo's over en wil tzt ook een TP.
kan op 1 vraag antwoorden.. je hoeft niet meer voor intake op een wachtlijst.. hier voor brusje bezig en wij konden er zo tussen gepland worden kwa uitgangsecho en gesprek met dr s.. kon toen een maand voor me nieuwe cyclus bellen wanneer ik wou beginnen.. verwacht niet te veel van het gesprek gebeurt gewoon in de kamer van de echo's maar daar legt hij uit hoe je te werk gaat.. en de rest gebeurt bij de assistentes van hem voor alle uitleg...
Dank je girl voor je antwoord. Denk dat we rond december weer willen beginnen. Maar wilde in ieder geval even weten hoe lang de wachttijd was. Als dan net als met icsi ongeveer 4 maanden is, kon ik vast een afspraak maken. Geef nog borstvoeding en heb gehoord dat ik moet stoppen als ik voor de cryo tp ga, dus we wachten nog even. Kan de cyclus ook weer tot rust komen.
Waarom bel je niet gewoon even met 1 vd assistentes of even mailen? Volgens mij is dr S wel meer voorstander van progynova gebruik bij cryo's, maar ik kan me er in vergissen
heb bij deze cryo geen progynova gebruikt.. bij mijn vorige ivf van 2 jaar terug wou het wel bij een cryo tp maar had een cyste dus moest stoppen maar was er blij van want werd er gewoon naar van.. de laatste cryo tp ook niet gebruikt (aangegeven dat ik het niet wou) en toen was het gelukt en daar is ons dochtertje van.. als hij nu het had aangegeven had ik het niet genomen omdat ik er toen al zoveel last van had maar hij is er nooit over begonnen.. heb alleen een super lange cyclus altijd na de verse tp..maar dat vond ik niet erg..