Na vier vroege miskramen in 2013, vlak achter elkaar, begon ik de moed al te verliezen. Zwanger worden leek geen probleem, zwanger blíjven bleek echter een tweede. Maar vervolgens lukte het zwanger wórden ook niet meer... Tot nu! Ik heb even in dubio gestaan of ik dit onderwerp wel zou openen, het is immers maar te bezien of het deze keer wel een plakker is... Maar hoe het ook loopt, ik kán dus nog zwanger worden en ik ben NU zwanger, dus ik juich lekker toch! En vanaf nu bekijken we alles gewoon per dag.
Dank jullie wel!! Het begint een beetje in te zinken nu. Blijf maar naar de test staren ha ha. Probeer zo positief mogelijk erin te staan deze keer, misschien helpt het. Want fout gaan kan altijd gebeuren, voor nu is het gewoon simpel; IK BEN ZWANGER!
Zo is het meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk blijft dit kindje zitten waar het nu zit
Gefeliciteerd! En oh wat een herkenbaar gevoel. Hier 2x miskraam gehad en je wordt er inderdaad zo onzeker van. Hopelijk blijft dit kindje mooi zitten, ik duim voor je!
Zo onzeker als de pest inderdaad... Ik ben gewoon aan het duimen dat mijn paasei een goed ei was en dat het universum het me niet aandoet dat ik op Moederdag met m'n ziel onder de arm loop... Positiviteit doet hopelijk wonderen!
Gefeliciteerd en helaas herkenbaar je onzekerheid. Probeer vast te houden aan dat positieve, dat probeer ik ook. Op naar een extra bijzondere Moederdag.
Vanochtend vroeg kwam herald thuis! Werd er wakker van dus we hebben samen even een testje gedaan, vandaag is immers ook m'n nod. We zijn zo blij!! Ik sta er heel positief in deze keer, voelt gewoon beter dan de vorige vier keer. Kan niet uitleggen waarom. Het loslaten van de angst dat het misschien toch weer fout gaat lukt nog niet helemaal, maar ik heb er wel vertrouwen in!
Dank jullie wel! En Adriana, ik duim voor je dat je me snel mag volgen...!! Misschien dan niet met dezelfde uitgerekende datum maar wel tegelijk zwanger. Xx Test van vanochtend weer mooi en ik ben hartstikke misselijk. Ik denk dat vijf keer scheepsrecht is! Tot nu toe blijft ukkie immers prima zitten waar hij of zij zit...! En dat is voor ons al heel wat, aangezien van die vier vroege miskramen er drie fout gingen op 4 weken en 2 dagen...
Allereerst ♥gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥ logisch dat je angstig bent, ik hoop mee dat jullie straks een wolk van een baby in jullie armen houden