na een keizersnede weer ongesteld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Irene, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Beste verloskundigen,

Ik heb op 7 november vorig jaar een keizersnede gehad. Ik geef sindsdien borstvoeding aan mijn dochtertje en ben heel lang niet ongesteld geweest. ca 4 weken geleden werd ik voor het eerst ongesteld. Ik verloor echt nauwelijks bloed, echt heel erg weinig maar het voelde in ieder geval als een ongesteldheid. 3 weken daarna werd ik weer op dezelfde manier ongesteld (heel weinig bloedverlies, echt een paar druppels per dag) en dat houd nu al een week aan. Ik vraag me af of dit normaal is. Mijn man maakte zich toch wel wat zorgen omdat ik een keizersnede heb gehad, maar ik dacht eigenlijk dat het wel normaal zou zijn dat het wat ontregeld is en anders dan normaal zo na de geboorte. Maar moet ik me zorgen maken? En hoe kan het dat ik nauwelijks bloed verlies? Kan ik hiermee beter naar de huisarts denken jullie?

Groetjes van Irene

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi irene,

Als je er prettig bij voelt kan je altijd naar de huisarts. Na een geboorte is je cycles altijd even van slag. Daardoor kan je irregulair menstrueren maar kan de menstruatie ook heel anders zijn dan je van jezelf kent. Het duurt soms wel een half jaar tot een jaar voordat je eigen cycles helemaal hersteld is.

Imke

Deel Deze Pagina