goedemorgen, ik ben twee weken geleden bevallen van een prachtige dochter van 3450 gram 50cm en met 40 wkn bevallen.alles gaat prima met ons.het enige dat knaagt is dat de gynecaloog mij na afloop vertelde dat mijn placenta er erg slecht uitzag.hij zei verder niet hoe of wat maar hij zei maak je er niet druk om maar hij zag er niet goedcuit maar je dochter doet het prima..nu knaagt dit achteraf toch enorm.ik heb gedurende de zwangerschap gezond geleefd en goed gegeten. toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik wel een paar wijntjes gedronken maar na de test uiteraard niet meer.. ik zit er toch mee en vraag me af wat de oorzaken zijn van slecht uitziende placentas.. alvast bedankt voor julie reacties!! groetjes lisa
Hoihoi, Je dochter had het waarschijnlijk helemaal op gebruikt! En toen er niet zo veel meer te halen viel is ze geboren! Je kindje lost dat zo prima zelf op! Geen zorgen je dochter heeft niets te kort gehad ander was ze wel eerder gekomen! Als je nog op nacontrole gaat kan je er nog eens naar vragen wat hij dan precies zag en wat hij daaruit opmaakt. Imke