YEAH! Ook ik mag melden dat ik zwanger ben! Na 4 jaar geleden met de pil te zijn gestopt en 3 IUI's (kunstmatige inseminatie) verder en in afwachting van mijn menstruatie om een kijkoperatie in mijn eileiders te ondergaan ben ik zomaar spontaan zwanger geworden! Ik zou eigenlijk afgelopen vrijdag een kijkoperatie moeten hebben, maar omdat ik nog niet ongesteld was geweest kon dit niet doorgaan. Ik was zelfs een beetje pissig op mijn te lange cyclus deze maand omdat ik die rot ingreep zsm achter de rug wilde hebben. Nadat ik op dag 40 van mijn cyclus zat (mijn cyclus is erg regelmatig altijd tussen 28-30 dagen) besloot ik een zwangerschapstest te doen. Nog niet eens met het idee dat ik wel eens zwanger kon zijn maar meer vanwege het psychologische effect van zo'n test zo van; 'als ik nu zwart op wit zie dat ik niet zwanger ben dan komt die rotmenstruatie eindelijk en kan ik geopereerd worden'. In mijn stoutste dromen had ik niet kunnen dromen of denken dat ik spontaan zwanger zou kunnen zijn, tussen de behandelingen door in afwachting van die operatie! Vandaag in het zkh geweest waar dmv een bloedtest nogmaals is bevestigd dat het toch echt zo is! Dinsdag 11 dec heb ik mijn eerste echo, zo zo zo zooooooooooo onwerkelijk!!! Voor alle vrouwen welke op dit deel van het forum zijn beland: gefeliciteerd en een gezonde en fijne zwangerschap toegewenst!
Aller eerst van harte gefeliciteerd! Hier zo'n zelfde verhaal, weet pas sinds gister dat ik zwanger ben! Mijn man had zo ontzettend slecht zaad dat de kans op het winnen van de staatsloterij groter zou zijn! IUI was eigenlijk ook niet de bedoeling maar naar een paar gesprekken wilde ze wel een paar keer meewerken alvorens aan ICSI te beginnen! Mijn man is afgelopen september eerst geopereerd aan zijn scrotum om een spatader te verwijderen, daarom zouden we pas in December verder gaan.. Afgelopen maand heel veel verdriet gehad door het verlies van onze beste vriend.. In totaal 2 keer sex gehad wn. Nu een dikke streep op onze test! Zo raar!! Kan het gewoon niet geloven!
Gefeliciteerd!Wat bijzonder om zo zwanger te mogen worden!! (en die ontdekking op deze manier) Dat het maar snel 11 december mag zijn en je een kloppend hartje mag zien!!Een fijne en goede zwangerschap verder!!
Dank jullie wel lieve meiden! Ik gun en wens jullie allen hetzelfde toe! @Ervaren mama wat een bijzonder verhaal, met recht een wonder geschied! Ik had het ook echt nooit kunnen dromen om nu te melden dat ik zwanger ben. Het gekke is dat mijn man ruim de eerste helft van mijn cyclus in het buitenland was ivm familiebezoek. Nadat hij thuiskwam ging ik er vanuit dat ik mijn eisprong al had gehad... Nou, niets blijkt minder waar! Vinden jullie het ook zo gek? Ik besef en weet dat ik zwanger ben, maar het lijkt nog niet geland ofzo.... Liefs, Alice
Gefeliciteerd meid! En bedankt voor je reactie! Ik herken het helemaal. Ik denk alleen maar; is dit nou echt?