Na een lange weg: ZWANGER!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Alice April, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    @ Alice.. Ik heb al 3 testen gedaan.. Kan het ook gewoon niet geloven!! Dus je bent niet de enige haha!
    Duimen dat alles goed blijft gaan! En dan genieten van onze zwangerschappen;)

2. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en ook Ervaren mama!
    Geniet van jullie zwangerschap, het is jullie gegund!

Jullie verhalen geven de burger weer moed:)

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Gefeliciteerd!

4. oermama

oermama Actief lid

9 nov 2012
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! dat is echt heel bijzonder! Wat gaaf!!

gefeliciteerd!!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

6. Alice April

3 dec 2012
    43
    0
    0
    Bedankt voor al jullie hartverwarmende reacties, doet me echt zo goed!

@Ervaren mama: ik heb hetzelfde, gisteren kwam de informatrice van moeders voor moeders langs en moest wederom een test doen, het was echt een knaltest, blijft fijn die bevestiging! :)

@Rapunzzel: ik zie aan je onderschrift dat het ook lastig is voor jou, snap hoe je je voelt! Houdt moed en vertrouwen, het kan zomaar raak zijn! Ik hoop het en gun het jou ook zo enorm! Vind het heel lief en moedig van je dat je op dit deel van het forum komt om me te feliciteren! Is er ergens een plekje op het forum waar ik jou kan volgennom ontzettend met je mee te duimen?

Komende dinsdag heb ik m'n eerste echo, kijk er naar uit en zie er tegenop. Ondanks dat ik er geen aanleiding toe heb vind ik het zoooo eng! Wil zo graag een kloppend hartje zien! Ik merk omdat het zo moeilijk is geweest en ik zoveel teleurstellingen heb moeten verwerken dat ik er niet onbevangen insta, het heeft zo lang geduurd voordat dit kleine mensje in mij MAG groeien dat ik er echt angst voor heb. Moet/wil/mag er niet aan denken dat er iets niet goed zou zijn, dan stort ik in ben ik bang...

Liefs, Alice

7. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Wauw wat n goed nieuws..gefeliciteerd!! Blijft toch bijzonder dat het na zoveel gedoe ineens toch spontaan gebeurt!

Deel Deze Pagina