Nu moet ik toch echt wel even reageren, wow Tess, wonderen bestaan dus echt! het is je echt ontzettend gegund, ik hoop echt oprecht voor je dat dit, na al die jaren ellende, echt een plakker is, super gefeliciteerd!!!
Oh wauw!! WAUW!! Wat super geweldig voor jullie. Na zó’n enorm lange, moeizame weg. Van ♥️e gefeliciteerd!!! Geniet lekker van dit mooie, fijne nieuws terwijl je aftelt naar de echo!
Waaaaw wat een supernieuws!! Gefeliciteerd!! Ik duim mee voor een mega plakker die er over 8 maanden pas blakend gezond uit mag komen hoor
Ohh wat goed zeg! Ik had in een ander topic gereageerd op je onderschrift en nu ben je gewoon zwanger ❤️❤️❤️ Gefeliciteerd!
Hier hetzelfde! Ik las in een ander topic je onderschrift en werd er helemaal een beetje verdrietig van. Wat heb je ontzettend veel narigheid meegemaakt en nu gelukkig dit. Wat een prachtige knallers van testen! Van harte gefeliciteerd, meis! Ga maar snel je onderschrift aanpassen aan dit mooie nieuws, het zal je mooi staan!
Wauw!!! N.a.v je berichtje in het april topic even meer over je gelezen, maar wat hebben jullie al een lange weg gemaakt. Wat een super nieuws!!! Hoop dat je je wondertje snel in je handen mag hebben in April
Wauw wat gaaf na zo'n lange weg met zo veel leed! Ook leuk om te zien: wij lopen exact gelijk! Ik heb donderdag ook voor het eerst getest op 14 dpo na een blasto terugplaatsing in Gent. Niet zulke dikke strepen als jij helaas, ik maak me daardoor nog wel wat zorgen, zeker toen clearblue vanochtend 1-2 weken aangaf ipv 2-3 weken maar dat hoeft geloof ik niet per se slecht nieuws te zijn... hopelijk samen door!
Spannend Meis! Ik had altijd knal testen en des ondanks ook miskramen dus ja natuurlijk is het mooi maar voor mij doet een streepje echt nog niet juichen. Ik heb wel 2x een bloed test geeist via de huisdokter want ons zkh doet het niet, wil de oploop binnen 72 uur weten. En daarna aftellen tot de echo 19aug. Zal voor je duimen.
Netjes, gefeliciteerd! Bij mij lijkt het erop dat het voorbij is, vanochtend nog maar een heel licht streepje...