Ik dacht dat ik het nooit zou kunnen zeggen..maar ik ben ZWANGER!!! Zo blij..na bijna 1,5 jaar bezig te zijn geweest ben ik nu meteen de 1e ronde na een HSG zwanger geraakt..blijkbaar was dat toch nodig om even de leidingen door te spoelen Het voelt nog zo onwerkelijk..heb al 5 testen van verschillende merken gedaan haha.. en maak me nog best ongerust..bij elk krampje naar de wc om te kijken of ik niet ongesteld geworden ben..en heb een beetje last van een zeurend gevoel in mijn liezen en onderrug/onderbuik..alsof je ongesteld gaat worden..ook niet echt fijn, maar begreep al dat dit komt doordat mijn baarmoeder groeit enzo..hoop dat mijn onzekerheid snel wat afneemt Morgen ga ik mijn gyn bellen! Spannend en hopelijk krijg ik snel even een controle echo ter bevestiging
Gefeliciteerd!! Ik weet het ook sinds gisteren, heb ook last van pijn onderin mijn buik. Geniet ervan!
Gefeliciteerd!! Ik had vandaag ook na lange tijd een positieve test! Heb trouwens ook last van mijn buik.
Dank je wel iedereen voor de lieve reacties!! En wat 'fijn' om te lezen dat er hier ook meerdere dat gevoel in hun buik hebben dat stelt me gerust. Met het zonnetje van vandaag heerlijk genoten!! Zo blij
Meid, gefeliciteerd!!!! Eindelijk is dat lange wachten beloond met een wondertje!! Geniet van de zwangerschap en hopelijk gaat het voorspoedig.
Hier past eigenlijk maar een woord : Gefeliciteerd. Ook al is het misschien nog onwerkelijk, maar probeer in ieder geval toch te genieten. Maar dat zal je vast wel lukken. Tot ziens in het november topic? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/339760-november-2012-mamas.html
dikke proficiat meis, ik heb vandaag positief getest dus we lopen aardig gelijk en ik heb ook die buikpijn hoor. Vind het ook eng... ben vandaag wel 7x naar de wc geweest op het werk haha telkens om te kijken of er geen bloed bij zat .... maar gelukkig niet en zojuist een dikke knal test... maar snap wat je voelt....!!
haha dat van die 5 testen ken ij wel whahaha is niks om je voor te schamen. heb vanmiddag om half 4 nog een test gedaan puur door mn onzekerheid http://i43.tinypic.com/30vhir4.jpg :d t komt allemaal goed hoor meis lekker gaan genieten !! ik weet dat t makkelijker gezegt is dan gedaan
Nogmaals bedankt voor de lieve reacties..het gaat steeds meer en meer leven..zo leuk!! @dinh; ik heb me al aangemeld volgens mij @behappy; grappig, heb net een stukje in jouw topic geschreven over dat zeurende gevoel in je buik. Gelukkig herkennen meerdere dit dus