Hallo Allemaal, Ik wil mij,na meelezen op deze site met erg informatie informatie,heb ik mijzelf nu ook ingeschreven en zal mij ook voorstellen Ik ben 29 jaar en wil al sinds klein meisje moeder worden,op mijn 18th bleef mijn menstruaties uit...soms kreeg ik het maar 1 keer per jaar,niet fijn als je moeder wilt worden,ook kreeg ik haar waar het niet hoorde,de scheermessen waren niet aan te slepen ik heb me laten onderzoeken: pcos syndroom :x Wat was ik teleurgesteld in mijn lijf,alsof ik gefaald had,maar het was ook deels mijn eigen schuld,ik had namelijk overgewicht,ook mijn toenmalige vriend wou die molen niet in dus het was exit met hem,na 7 jaar mij zielig te hebben gevonden en maar lijnen wat niet hielp ben ik gegaan voor een GBP operatie en ben 80 kilo afgevallen,en wel ja!!! ook mijn menstruaties zijn terug,elke maand dezelfde dag en kan zelfs mijn eisprong voelen... Nou ben ik niks voor niks op deze site na 80 kg afgevallen te zijn,en 8 jaar verder wil ik nog steeds moeder worden,ik heb ook besloten het alleen te doen (bewust alleenstaande Moeder) want ik word er niet jonger op en de pcos verschijnselen zijn wel minder,maar pcos gaat nooit weg,een vriend kan je altijd wel krijgen maar een kind niet. Ik heb dus selfinsemimatie gedaan,via een donor 2 weken geleden,het was de eerste keer en het is gebeurt op de vruchtbaarste dag voelde de eisprong etc ik voel me nu hondsberoert,hoofdpijn en een prikkend/trekkend gevoel in mijn baarmoeder maar vooral moe ik heb dit nooit eerder gehad...ik weet niet of dit verschijnselen zijn,of stress van het graag willen,ik mag woensdag testen,ik vind het enorm spannend loop steeds naar de wc om te checken..het zou te mooi om waar te zijn na 1 keer meteen raak..maar hoop blijft er!!! Hoop op dit forum met anderen te kunnen praten en ervaringen te delen, Groetjes
Welkom! Hopelijk is het gelijk raak! Sommige dingen moeten gewoon te mooi zijn! Kijk even bij de clubjes hier er zitten ook BAM clubjes bij!
Dank je Ik hoop het zoooo dat het raak is!! Woensdag testen en wat duurt dat lang!! Ik zal eens kijken bij de BAM groepjes Groetjes. Hotsi