Hoi, Misschien een gekke vraag, maar ik lees ergens dat als je de vrucht verloren bent met een miskraam en je bloedt daarna weer je dit kunt vergelijken met een menstruatie. weet iemand of dit klopt? Of moet je ongeveer beginnen bij de eerste dag waarbij je begon te bloeden? Ik heb namelijk geen enkel idee waar ik nu moet beginnen
Volgens mij vanaf verloren vrucht bij een schone baarmoeder, omdat je lijf dan pas weer reset voor nieuwe eisprong. Bij mij vanaf curretage, had ruim twee week ervoor mk maar was nog niet schoon....
bij mij in het ziekenhuis werd de dag aangehouden dat het bloeden begon van de miskraam als de dag van de nieuwe cyclus.
Tegen mij is toen gezegt de 1e dag dat bloed verliest, kun je zien als de 1e dag van je menstruatie. Kwam ook wel overeen met de menstruatie de maand daarna. Maar wellicht maakt t ook uit hoe lang je zwanger was? Ik pas 5 weken...
Vandaag bij de vk geweest. Deze gaf aan uit te gaan van de dag wanneer ik de vruchtjes verloren ben. Heel verschillend dus weer. Vooralsnog hou ik dit aan en hopen we snel weer zwanger te zijn!
dat is mij ook verteld door de gyn die mijn curretage gedaan had, maar ze zei erbij dat bij de meeste vrouwen de cyclus dan even op dit laat wachten.... nou ja bij mij niet dus