Hallo dames Ik heb sinds vrijdag menstruatiepijnen, vrijdag en zaterdag was het best erg en de dagen erna een stuk minder maar wel aanwezig. Zo'n zeurderige buikpijn. Nu is het steeds met vlagen maar vraag me af of het normaal is en vooral al zolang? Mijn buik is nou ook nog niet echt gegroeid ofzo wat meestal wel met een groeispurt zo is toch? kan het van mijn eerste zwangerschap helemaal niet meer herinneren.
Ik heb daar echt véél last van gehad tot de 20 weken. Nu is dat wat minder. Mijn verloskundige gaf aan dat echt groeipijnen zijn.
Hoi bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben en het dus wel normaal is. Gelukkig dat het nu wat minder is bij jou, weet niet of jij het ook zo ervaart maar ik vind het best hinderlijk, maakt ook wel onzeker. Al is het dus wel een teken dat het allemaal goed gaat da's dan wel weer fijn om te weten.
Ik dacht echt elke keer, en ook omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad, dat het opnieuw fout ging. Mijn verloskundige stelde me "gerust" door te zeggen: helaas lijkt alles soms op elkaar, een menstruatie, zwangerschapssymptomen, een miskraam. Toch komt er bij dat laatste wel wat meer kijken hoor. En als ik dan nuchter na dacht wist ik het wel. Heb veel buik en rugpijn gehad en na een tijdje was het zo dat als ik het niet voelde ik dacht "hey, groeit hij wel?", haha.