Na een paar dagen weer slechter slapen in puckababy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pioen, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Onze kleine meid slaapt vanaf vorige week in de puckababy. Dit ging heel erg goed, tot gisteren:(
    Klopt het dat er na een paar dagen weer verslechtering op kan treden? Doorzetten of wat anders proberen?:)

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    #2 Kiwi1, 13 sep 2009
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
    Ik weet niet of het doorgaans normaal is dat er na een paar dagen een verslechtering optreedt. Het enige wat ik weet dat puckababy hier geen verschil maakte, maar pacco wel. Mijn zoontje heeft vanaf week 2 tot week 10 in een pacco doek gelegen (elk slaapje) en dat ging altijd perfect.
    In puckababy liggen ze niet strak en voor sommige babies is dit niet genoeg. Je zou kunnen doorzetten of het pacco-doek proberen.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou het heel even afwachten... ook ingebakerd of in de puckababy mogen ze hun slechtere dagen hebben natuurlijk ;)

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heb je de armpjes ook vast of heb je die los? Mijn zoontje sliep beter als ik de klittenbandsluiting over zijn armpjes deed.

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Het kloppt dat ze na een paar dagen een terugval kunnen krijgen dus ik zou het even aankijken.

en wat er ook al gezegd wordt: de ene keer slapen ze beter dan de andere keer.
    Hiier ook de ene dag beter dan de andere hoor, wij bakeren Dinja in.

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Heeft ze misschien een sprongetje? Probeer even door te zetten met de puckababy. Misschien gaat het vanzelf weer over!

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja als ze net een hele tijd niet goed geslapen heeft.. valt ze in die puckababy uitgeput in slaap
    na een paar dagen.. is ze minder uitgeput dus zal ze wellicht meer "worstelen" voor ze in slaap valt
    nu begint het echte wennen pas zegmaar :)

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Bedankt dames! Ik zet nog even door..Gisteren was het drama met slapen, ze is zowiezo al een onrustige, prikkelbare baby maar gister was ze zo onrustig dat ze niet in slaap kon komen, met gevolg heel moe en heeeel veel huilen, tot overstuur aan toe.. :(
    Ik ga vandaag ook even contact opnemen met de osteopaat, misschien kan hij nog wat betekenen:)

Deel Deze Pagina