hoi, weer een vraagje of iemand dit herkent en of er tips zijn.. onze zoon van precies 1 maand oud doet altijd na de ochtend fles (07:00) tot aan zijn volgende fles (+- 10:00-11:00) hazeslaapjes. Hij ligt wel op bed, maar elke 10 minuten hoorj e hem weer huilen, en dan is hij weer stil....vanochtend zette het huilen door na ruim 1 uur en toen heb ik hem maar uit bed gehaald en bij de eerste tekenen van vermoeidheid weer in bed gelegd (met t resultaat dat hij toen na 5 minuten hard krijssen voor 45 min in slaap viel) maar zulke hazeslaapjes doet hij bijv. nu weer, na de fles van 15:00...stil..huilen...stil...hij kan de slaap niet vatten. Vaak doet hij dit ook begin van de avond, dus eigenlijk toch wel vaak op een dag voordat hij echt goed slaapt... Hoelang mag zoiets duren? moet dit vanzelf minder worden? Ik weet dathij het zelf in slaap vallen moet leren, maar dit heeft hij al na de geboorte gedaan. is dit een reden voor inbakeren? met zijn armpjes wapperen doet hij niet echt, ik stop hem strak in. wie herkent dit? en verbetert het met de tijd?
Lastig he.. hier hetzelfde verhaal, bijna niet in slaap te krijgen en als ze net stil is... wordt ze weer wakker! 's nachts gaat het wat beter. En.. onze dochter slaapt in een Puckababy, dus dat zegt niet zoveel...
Zijn het geen krampjes? Kan ie goed boeren, of luk het niet om de lucht kwijt te raken? In het laatste geval kan infacol goed helpen, samen met het halverwege een voeding even verschonen en boeren.
Thijs was zich altijd tegen zijn slaap aan het verzetten. Hij maaide dan ook flink met zijn armen. Ik ben toen gaan inbakeren en hij sliep meteen. Misschien kun je het CB om advies vragen.