WAAAAAA!!! Na een jaar en 4 maanden is het voor ons eindelijk zover! Na een stressvolle periode in de medische molen ( onderzoeken tests en weet ik het wat) ben ik de cyclus voor ik met clomid zou moeten gaan beginnen, na een kuur primolut, zwanger geworden!!!! Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven, wat bijzonder!! Ik ben wel nog erg bang dat er van alles mis gaat, maar probeer toch bovenal hiervan te genieten.
Dank je! Geweldig en tegelijkertijd dood eng... Afspraken bij verloskundige en poli gyn staan, dus nu wordt het wel heel echt!
gefeliciteerd! Idd gewoon genieten en niet te veel aan negatieve dingen denken. Ik hoop dat ik dat ook ga doen.
Dank jullie wel allemaal!! vandaag toch weer wat donkere wolkjes voor mijn roze wolk geschoven. Mijn kv testen worden maar niet donkerder.... Volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken. Streepje is een streepje, ook al blijft ie wat licht. Dat schijnt te kunnen de eerste periode... Maar oh wat word ik onzeker hiervan. Hopelijk is het voor niks, en krijg ik eind deze week alsnog mijn knaller.... Ga proberen pas vrijdag weer te testen.
Gefeliciteerd meid! Ik heb precies hetzelfde. Mijn kv test word elke keer maar ietsje donkerder.. Geen knal testen zeg maar. Verder ook bijna geen symptomen, alleen vollere borsten, aders over mijn borsten en tepelhof, pijnlijke tepels en (pardon) diarree.. En jij? Vanmorgen een cb digitaal gedaan met indicator en deze gaf aan 1-2 weken zwanger. Ik denk dat de kv testen licht blijven omdat mijn hcg langzaam opbouwt en ik nog heel pril zwanger ben. Geniet ervan meid!
Gefeliciteerd!! Hier ook testen die langzaam kleuren, en CB indicator geeft 1-2 weken aan terwijl ik zeker 15 dagen na de eisprong zit.. (is bevestigt met test, echo en hormoon waarde bepaling).. Wat maakt dat toch onzeker hé! Hoop voor je dat het allemaal gewoon goed blijft gaan, probeer daar zelf toch maar vanuit te gaan nu.. (van blijven testen wordt ik ook alleen maar onzekerder)... Probeer te genieten meis! Je bent zwanger!