hoi dames, Mijn meisje heeft zins donderdag verhoging, ongeveer 38.8. Ze was erg hangerig, brood wil ze niet, haar warm fruit en drinken wel. Vandaag was ze wel opgewekt maar het brood wilde ze weer niet... verhoging was 38.5 ze heeft al haar tanden en 3 kiezen, heb gezien dat er links boven en rechts onder weer wat zit aan tekomen. Kan ze hier ziek van zijn of is kan dit een voorbode van wat anders zijn? Doordat ze de nachten erg spookt heb ik haar een zetpil gegeven... Iemand een idee? Groetjes, Jantina
Is even afwachten. Mijn dochter had dit 1 dag en toen opeens in een uur ging de koorts naar 40 graden. Het schijnt te heersen. Moet zeggen dat het op het moment veel energie kost. Vindt het ook wel erg zielig, ze was echt zo ziek. Maar goed, even afwachten dus, hoop dat het bij jou meevalt.
Ze kunnen best even koorts hebben bij het krijgen van tanden en kiezen. Meestal is de koorts ook zo weer weg. Niet eten is niet zo erg. Ze moet wel zo blijven drinken dat je plasluiers blijft houden. Sterkte.
Drinken doet ze gelukkig genoeg.. Ze is nu al 3x wakker geweest en huilt dag helemaal als of ze kas overstuur is... echt zo zielig
zou best tandjes kunnen zijn, misschien kan je het hoofdeind van het bedje wat omhoog zetten(boeken onder de poten of een opgerold badlaken onder de matras), als ze plat liggen hebben ze vaak last van druk op de kaakjes/oortjes, en dat doet pijn (is ook bij oorontsteking). en misschien iets van chamodent of dentinox geven. ik gebruik voor lars altijd chamodent, en ik heb zoiets, baad t niet, t schaad ook niet.
Kylian heeft deze week ook een paar dagen verhoging gehad, sinds gisteren is hij gelukkig er vanaf maar sinds gisteren is hij ook snipersnot verkouden (net als mama). Groetjes Anita
Mijn kindje had hetzelfde........ was de vijfde ziekte! Maar als de vlekjes komen, dan is het eigenlijk al voorbij. Wat talkpoeder smeren voor de jeuk en een dag nadat de vlekjes tevoorschijn kwamen was het over en was hij weer zijn vrolijke zelf!