wanneer beginnen ovutesten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamajj, Feb 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajj

mamajj Niet meer actief

Hallo dames,

hier zijn wij 25 ja n gestopt met de nuva. Normaal had ik een cyclus van +/- 35 dagen. Op mijn ei op te sporen heb ik ovulatietesten gekocht van de kruitvat, ( ik weet het, las later dat het geen goede zijn) maar het zijn er maar 7. wanneer denken jullie het beste is te beginnen? .. vanaf de 16e? of kan je ei ook veel eerder zijn? Iemand ervaring met een vroege ei na kunstmatige menstruatie?

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Ik denk dat je beter je eerste echte menstruatie kan afwachten, dan heb je wat een beter idee hoelang je cyclus is..
    Het kan nu indd zijn dat je ei eerder of later komt dat je zelf denkt.
    In de bijsluiter staan de dagen wanneer je moet beginnen met welke cycluslengte..

Succes!

3. mamajj

mamajj Niet meer actief

dat is zeker waar, maar mijn man is zo van: het komt wanneer het komt, dus geen cyclus afwachten, al is dat waarschijnlijk het slimste. om dan toch - mocht ik zwanger raken- te weten wanneer dit is geweest leek het mij juist wel een goed idee. ik test maar gewoon!

4. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ik had een positieve ovutest op dag 8 na m'n pil menstruatie. Nu na m'n echte menstruatie op dag 16.. Ik vind t toch ook wel handig.

5. mammiesam

mammiesam Actief lid

Dec 11, 2012
    193
    0
    0
    deze gedachten hadden wij ook...het komt wanneer het komt...geen testen en dat soort dingen gebruikt...en zie banner :) als je om de dag sex heb zit je altijd goed...

6. mamajj

mamajj Niet meer actief

dag 8 al?! en hoeveel later werd je ongesteld ( of zwanger:D) kan nu even je banner niet zien of je al kindjes hebt. ojee misschien toch al handig om nu te gaan testen:(

7. mamajj

mamajj Niet meer actief

Ziet er goed uit:) krijg goede hoop!

8. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Heb nog geen kindjes en niet zwanger maar wilde voor mezelf een beetje in kaart brengen hoe m'n cyclus eruit ziet.
    M'n cyclus duurde 29 dagen en had dus lf van 20 dagen. Heel lang dus.
    Heb nu m'n positieve ovutest op dag 16. Moet dus nog even afwachten wanneer ik weer ongesteld wordt. We beginnen pas komende cyclus ;)

9. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ik zou een cyclus vroeg beginnen. En de (eventuele) volgende cyclus rond die dagen testen. dan weet je het zeker succes

10. mamajj

mamajj Niet meer actief

Bedankt, ik heb vandaag voor het eerst getest. Zag 2 streepjes maar negatief.. Betekent dat wel dat ie eraan komt of hoeft dat niks te zeggen

11. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Dat weet ik niet ik test met CB. En dat is een smiley als het zover is.

12. mamajj

mamajj Niet meer actief

nog een vraag.. !! :cool:

alles op een rijtje gezet:
    -25 jan gestopt nuva,
    -29 jan ongesteld t/m 6 feb.
    Ik wilde ovutesten gaan gebruiken om mijn ei op te sporen..
    -dag 10 begonnen met ovutesten
    -dag 8 en dag 12 geklust.
    -nu op dag 13 van mijn cyclus van 16:00 - 19:00 lichte (rode) bloeding met ongi krampen, bloeding is weer weg. ik dacht vanmiddag dat ik ongesteld ging worden.. maar dat zou ook betekenen dat mijn cyclus echt door de war is.. want zo snel ongesteld?

Zou dit een innesteling kunnen zijn?!?! dat mijn ei al voor mijn ovutesten is geweest:$?

zou wel enorm snel zijn.. maar nu al ongesteld lijkt me ook zo raar.
    Nu wilde ik morgen nieuwe ovutesten gaan kopen maar wat raden jullie aan?? doortesten met de ovulatietesten ???

13. mamajj

mamajj Niet meer actief

Niemand??:( twijfel erg of ik toch ovu testen weer moet gaan kopen. bloeding is opgehouden.. krampen ook dus is geen ongesteldheid geweest

Share This Page