2 verschillende uitslagen zw test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chiset81, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Kan het zijn dat een zw test 2verschillende uitslagen geeft?
    Heb dinsdag een test gedaan en die was positief.
    Vandaag wilde ik er weer een doen ff voor een leuke foto en daar kwam uit niet zwanger.
    Hoe kan dat?hij heeft het toch al aangegeven dan?
    Hoop dat mn blijdschap niet voor niets is geweest?

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Het zou kunnen dat het al in een vroeg staium mis is gegaan, maar het zou ook kunnen dat de 2e test of 1e test niet helemaal goed was. Misschien morgen nog 1 van kruitvat2v5 doen?

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik zou inderdaad morgen nog weer een test doen met ochtendurine..
    Kan zijn dat je nog niet zoveel HCg hebt aangemaakt...

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tuurlijk kan het zijn misgegaan, maar ik zou nog niet gelijk zo negatief denken.
    Clearblue (neem ik even aan omdat je het over 'zwanger' en 'niet zwanger' hebt, dus digitale Clearblue) heeft behoorlijk wat meer Hcg nodig dan bijvoorbeeld een Kruitvattest en zal dus ook later pas positief aangeven.
    Mogelijk maak je gewoon wat minder Hcg aan en zit net net op het omslagpunt zwanger/niet-zwanger.
    Als je urine dan net iets minder geconcentreerd is, dan lijkt het of je opeens niet meer zwanger bent.
    Gewoon morgen of overmorgen nog eens proberen. En anders inderdaad een 2v5. Die zijn super-gevoelig.
    Succes!

5. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Dan ga ik morgen gewoon nog eens testen met ochtendurine.
    Inmiddels ben ik wel al 10 dagen over tijd en en heb ik wel een positieve test gehad.
    Ik blijf maar positief dan en mn urine zal dan wel net wat minder geconcentreerd zijn geweest.
    Als deze test morgenochtend nog wel weer negatief is haal ik nog weer de 2v5 op.
    Best apart dat die veel gevoeliger zijn dan de clear blue??
    Waar zit dat dan in?
    Had zelfs al in alle blijdschap een banner aangemaakt :) maar ik hoop dat die kan blijven staan!!!
    Duimen jullie mee??

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dan zou de zwangerschapsindicator van clearblue toch wel zwanger of niet zwanger aan moeten geven als die andere positief was en je 10 dagen verder bent?
    Ik zou idd gewoon nog een keertje testen, wie weet zit je net op het randje met je hcg!

7. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Ik moest 8 mei al ongi worden maar werd het maar steeds niet.
    Afgelopen maandag (sorry was toch maandag) toch maar een test gedaan en daat stond op de cb digital "Zwanger"
    Nou wilde ik vandaag weer een test doen voor een leuke foto ervan maar die gaf aan "niet zwanger"
    Morgenvroeg doe ik hem gewoon nog een keer..

8. happymama

happymama Niet meer actief

vreemd jah ene als je geen bloed hebt is t denk ik ook niet fout gegaan ...
    ben benieuwd morgen heel veel s6

9. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is idd vreemd, maar nog niet gelijk bang zijn hoor.
    Gewoon morgen nog een testje doen.

10. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend voor je,sterkte. ik heb gister en vandag jusit getest met cleur blue, en ikw as vroeg erbij, ruim voor mijn nod en drie maal zwanher getest met cb, en dat terwijl deze meer hcg nodig heeft, dus soms snap ik het ook allemaal niet meer hoor

ben benieuwd...sterkte

11. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Misschien (naast k2v5) de clearblue met indicator halen i.p.v. de gewone clearblue digitale ? Die met indicator zijn stukkie gevoeliger dan de gewone digitale, plus dat je direct weet hoe lang je zwanger bent.

12. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Als je maandag die Clearblue digital hebt gedaan en vandaag woensdag 2 dagen later ook een Clearblue digital - dus dezelfde test - en eerst was die positief en vandaag negatief, dan zou ik er persoonlijk toch niet zo gerust in zijn of positief in zijn hoor.

Er zit dus 2 dagen tussen de eerste en de tweede test en HCG verdubbelt normaal gezien om de 2 dagen, dus dan zou die zeker positief moeten zijn.

Ik heb zelf vorige cyclus 1 dag voor mijn NOD een Clearblue digital met zwangerschapsduurindicatie gedaan en die gaf zwanger 1-2 weken en 1 dag na mijn NOD moest ik bloed laten trekken en het HCG stond maar iets van 12. Om eerlijk te zijn vind ik die Clearblue digital dan toch gevoelig hoor.

Hopelijk komt het toch goed en heb je bijvoorbeeld gewoon teveel gedronken dat je urine teveel verdund was.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hmzz dat is idd raar! ik duim heel hard dat die vanmorgen zwanger aan geeft!

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Echt wel vreemd.... Ik hoop dat het geen negatief nieuws betekent.... Ik ben benieuwd naar je test vandaag!

15. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook heel benieuwd!!!! ik duim

16. happymama

en en heb je al getest ???? ben zoooo benieuwd

17. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik was ook benieuwd!! Ik duim voor je.

18. Seth

Seth Niet meer actief

hi,

ikzelf heb het ook meegemaakt precies hetzelfde....... en helaas voorspelde het voor mij niet veel goeds.... :(.....

hopelijk is het bij jou anders..... sterkte iig, want hoe dan ook het geeft een hoop onduidelijkheid....

19. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ben ook benieuwd.. heb je al getest???

20. happymama

chiset WAAR BENNNNN JUUUHHHHH!!!!!