miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bootsy, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Een vraagje... wat merk je bij een miskraam? Bij een vkm?
    Kun je het 'vruchtje' ook zien en zo ja, hoe ziet dit eruit?

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb 3,5 jaar geleden echt een vruchtzakje verloren, maar was met bijna 8 weken....had een paar krampen, meer niet, maar wel een hele douche onder het bloed....

bij een vmk, dus rond je NOD hoef je niet heel veel te merken, kan gewoon als een ongi aanvoelen en uitzien. genoeg vrouwen weten niet eens van hun vmk, omdat ze nog niet hebben getest.....dus denken aan een gewone ongi.

3. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik had dus het idee ook dat ik ongi was.
    Maar ik heb alleen helder bloed gehad met een soort vruchtje (dit was donderdag/vrijdag) daarna was het over en nu begint het weer.
    Ik heb ook een test gedaan (erg stom ik weet het, maar gevoel zei dat ik dat moest doen, was donderdag) en ik zag een licht streepje... maar ik vroeg me ook echt af of dit een vmk was/zou zijn geweest....

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bootsy, wat balen zeg voor je. Ik weet wel (niet van eigen ervaring) dat je bij een vmk wat extra stolsels/slierten in je ongi kan hebben.
    Ik zou de ha even bellen meis, al is het alleen maar om het zeker te weten. Als het goed is, wijst ie je door voor een echo. Tenminste zo is het bij een vriendin van mij gegaan.

Sterkte
    Kweb

5. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ja, dat heb ik ook wel...
    Tja, het is balen, maar ik dacht ook wel dat ik ongi was... dus het is achteraf erg.... maar dat was het toch al wel... en ik vind het wel best zo, heb niet echt behoefte aan een dokter...
    Bedankt voor jullie antwoorden

Deel Deze Pagina