Week van de waarheid deel 2

Discussion in 'Zwanger worden' started by Doosje31, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiero deel 2.

Week van de waarheid:

Worden we weer ongesteld? Hopelijk niet!
    Ohhh zo spannend !

Vul het lijstje meteen even aan.

Doosje31: NOD 8 nov, testen 5 november

2. Flowery

Flowery Lid

Oct 8, 2010
    19
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb zelf het gevoel dat het deze ronde niet raak zal zijn. Voor de eerste keer ovulatietesten gebruikt, maar nog geen echte knaltest gehad. We klussen dan ook nog maar ff door.

Flowery

Flowery: NOD 13 november, testen 14 november

3. MBongers

MBongers Actief lid

Aug 4, 2010
    292
    0
    16
    Ha Meiden,

Ik vind het ook spannend, natuurlijk zoals iedereen hier;).
    Voor ons ronde 5!! Vorige maand MK en heb gek genoeg goede hoop deze maand. Positief getest met ovutest CB. En het lijkt alsof mijn buik hetzelfde voelt als vorige maand voor de MK (toen er nog iets zat dan natuurlijk ;))

Ik ben niet heel consequent op het forum door mijn werk (Acc.Man) maar doe mijn best om mee te lezen :D\

MBongers: NOD ong. 13 nov, v.a. maandag 15 nov (proberen...)

4. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

???? is die andere geloten dan?

Maar goed, ik ben er weer hoor!
    Heb donderdag mijn ei gehad maar temp is nog steeds niet echt hoog, normaal wel altijd en ik heb altijd zere borsten vanaf de dag na mijn ei tot aan NOD maar nu helemaal nergens last van. Heb wel last van mijn onderrug, ook vreemd. Nou ja we wachten wel weer.

Sunshine81: NOD 15 nov, testen hopelijk na NOD

5. Doosje31: NOD 8 nov, testen 5 november
    Sunshine81: NOD 15 nov, testen hopelijk na NOD[/QUOTE]
    Luca2504: NOD 12 nov, testen 15 november[/QUOTE]

6. oh ik vergeet helemaal om iets te schrijven haha!

Hier ben ik ook weer, ga nu ook weer mijn laatste week in. Denk zelf niet dat het raak is aangezien we mijn ei 'gemist' hebben doordat vriendlief ziek was.. Ik heb mijn positieve ovutesten gehad donderdag- vrijdag- en zaterdagmiddag, maar heb vrijdagnacht erg veel pijn gehad dus ik denk dat ie vrijdagnacht of zaterdagochtend gesprongen is. Hou voor de zekerheid maar zaterdag aan en een LF van 12 dagen, maar ga pas testen op 15DPO als ik niet ongi word, voor de zekerheid. Baal wel dat we deze ronde eigenlijk niet zoveel kans hebben, maargoed ik vind het wel weer heel geinig dat ik nu een mooi overzicht van een normale cyclus krijg, omdat ik nu ook temp etc.

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he

even een nieuwe!
    nou dan kom ik oook weer even mee kletsen.
    hier vandaag ei sprong gehad. tenminste dat denk ik. ik had namelijk 2 uur gigantische buikpijn gehad dus ik hoop de ei sprong heb geen testen gedaan en ook niet getempt dus we zullen zien!

8. Zou het lukken

Nov 1, 2010
    19
    0
    0
    Hey Dametjes!
    Ook ik ben nieuw hier! Ben pas 8 oktober gestopt met de pil. Flink geklust deze maand en had de 20ste dag van mijn cyclus 1,5 dag bruinbloed en een ongesteldheidsgevoel. Ongeveer een week daarna wat misselijk geweest. Niet super maar wel totaal geen eetlust en bij hongergevoel misselijk worden. Vrijdag zou ik ongesteld moeten worden tenminste als mijn cyclus meteen 28 dagen is. Ik voel me nu eigenlijk wel goed, geen echte klachten. Maar de bloeding blijf ik raar vinden. Kan dit mijn ei zijn. Ik lees hier bij jullie dat je daar ook ziek van kan zijn. Ik heb al een zwangerschapstest in huis. Maar durf me eigenlijk nog niet te testen omdat ik denk dat dit te vroeg is? Zou ik me al kunnen testen met een betrouwbare uitkomst denken jullie? Ik heb clearbleu Plus.

Vind het leuk om dit met jullie te delen! Echt spannend! Veel succes meiden! X

9. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    Hoi allemaal
    Vindt het ook leuk om mee te kletsen, ben ook nog niet zo lang actief op het forum
    Ben net ongi geworden op dag 44? Terwijl mijn nomale cycles 28 dagen is. Ging bijna geloven dat de zwangerschapstesten vals negatief waren.... Maar helaas.
    @ Zou het lukken: persoonlijk wacht ik zelf altijd een aantal dagen na nod, omdat ik veel lees hier dat streepjes hiervoor erg vaag kunnen zijn.

Luca2504: NOD 12 nov, testen 15 november
    Groen 29: NOD 30 nov, testen 5 december

Veel succes allemaal deze maand, zo spannend!

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Zou het lukken, en heb je al getest? Waarschijnlijk is dat bruine bloed je innesteling geweest? Anders zou je je ei pas op dag 20 hebben gehad en dat is wel heel erg laat. Dan zou je ook een lange cyclus hebben en aangezien je zegt 28 dagen kan dit bijna niet. Ben benieuwd.

@Groen, oh dat is wel even een verschil dan, pfff wat duurt het dan lang he?! Wanneer ben je gestopt met de pil? Misschien is het dan je onttrekkingsbloeding geweest, dan heb je vaak een rare cyclus en menstruatie. Hopelijk is de volgende ronde weer "normaal"

11. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Hey ladies, mijn NOD is 8 november..... ik wil eigenlijk morgen de 5e testen, maar ik heb de ervaring bij mijn eerste dat ik met de vroege test een negatieve test had, en later een positieve.... zit dus een beetje te twijfelen. Het is ronde 6, dus het zou zooooo leuk zijn als het gelukt was.... ik weet niet wat ik ervan denken moet, deze keer....

12. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Was vergeten het lijstje aan te vullen:
    Luca2504: NOD 12 nov, testen 15 november
    Groen 29: NOD 30 nov, testen 5 december
    Tanya: NOD 8 nov, testen 5 november?

13. en tanya, ben je er al uit of je morgen gaat testen of niet??

Ik zou het gewoon proberen hoor, dat het de vorige zwangerschap zo was hoeft niet te betekenen dat het nu ook weer zo zou zijn natuurlijk!

14. groen29

groen29 Bekend lid

Aug 18, 2010
    607
    0
    0
    @ Doosje 31, het is inmiddels 6 november, al getest?

@Sunshine 81, ik ben zit inmiddels in ronde 11, dus het is geen uitwerking van de pil. Zie net zelfs dat ik een rekenfout heb gemaakt... ben pas ongi geworden op dag 54.

@Tanya, heb je al getest?

Ik heb gelukkig geen buikpijn meer .Gisteren uit eten geweest met een wijntje! Ben de telerustelling bijna voorbij en ben helemaal klaar voor de nieuwe ronde. Net ovulatietesten besteld, heb dit 1 maand eerder gebruikt. Hebben jullie hier goede ervaringen mee?

Hoop dat bovenstaande meiden positieve getest hebben!

15. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo !
    Ja gister met clearbleu, niet zwanger stond er :x
    Kan dat nog veranderen??
    Nog een paard daagjes wachten :x

16. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ovutesten geven geen knaltest bij mij aan
    probeer volgende maand gewoon weer.
    Moet 5 januari naar zh voor eierstokonderzoek ivm vroegere chlamydia

17. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer had je getest dan? Bedoel die latere posi test.....
    Ik voel nu niks, dus denk ook niks eigenlijks en 5 nov neg test:x

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Zouhetlukken: ik ben ook pas met de pil gestopt en verloor een week of 2 na het stoppen ook wat bloed en had toen ook hoop dat dit een eisprong geweest kon zijn. Ovu testen waren echter negetief. Heb pas op dag 27 positief voor eisprong getest en op 1 november heb ik ook de eisprong gehad (duidelijk gevoeld)
    Dus het kan nog best hoor, je cyclus kan heel goed anders zijn dan je van vorige pilstop periodes gewend bent geweest.

19. dag dames! Hoe gaat het hier??
    Doosje, ik zie dat je negatief getest hebt, jammer!
    Heb je de cb met conceptieindicator of zonder? Want die zonder die alleen zwanger/niet zwanger zegt en niet hoelang die heeft heel veel hcg nodig 50ml/u, terwijl die met hoeveel weken je bent net zoveel als een standaard test nodig heeft, 25ml/u..
    Aangezien je nog niet op je nod zit kan het dus best nog veranderen..
    Even afwachten nog! Maar denk je zelf zwanger te zijn?

Hier heb ik echt weer een hele waslijst aan klachten, merk zoveel dingen op aan mijn lijf dat ik het niet eens allemaal ga plaatsen hier, heb een bestand op mijn computer en schrijf daar elke dag alles op zodat ik volgende maand mooi vergelijkingsmateriaal heb. NOD zit er nu wel heel hard aan te komen, vrijdag al! 6 dagen nog dus.. Ik heb heel erg drang om eerder te testen mar aan de andere kant ook zoiets van nee dat moet ik echt niet doen want dan betaal ik weer geld voor testen en is het straks negatief of vaag, en ik heb met mezelf afgesproken alleen nog een test te doen als ik echt overtijd ben zodat de kans op vage of negatieve testen minimaal is :p En daarmee dus ook de kans op geldverspilling!

@ weet niet meer wie: heb goede ervaringen met ovutesten, deze maand voor het eerst gebruikt en had 3 dagen lang een positieve test, en op de avond van de tweede test had ik echte ovulatiepijn en zal die in die nacht of ochtend wel gesprongen zijn. Ik temperatuur ook nog eens dus daardoor was het helemaal zeker dat ik mijn ei had gehad! heb nu in ieder geval niet die stress van oh is mijn ei nu al gweest? Kan dit innesteling zijn of niet? etc etc. want je data staan gewoon vast :p
    Nadeel is wel dat ik door die positieve ovutest heel erg gepind was op klussen en mijn vriend was die dag net ziek en ik ging aan zitten dringen dus uiteindelijk niet geklust en daar baal je dan wel extra van want tja je hebt de zekerheid dat je je ei hebt gemist dan :p

20. yvonne9888

Jun 24, 2010
    52
    0
    0
    Moeder zijn!
    Drenthe
    Hellowww
    Ook ik moet aankomende week mn NOD hebben..
    Tussen woensdag 10 en zondag 14 november.. ben benieuwd.. mn borsten doen in ieder geval al wel zeer..:p

Yvonne9888 NOD 10-14 nov- testen 15 nov.

Share This Page