Grrrr... het is toch ongelooflijk! Zit ik op de meest vruchtbare dag... okay, we hebben het eergisteren ook nog wel gedaan, maar toch. Ik vraag op mijn liefste stemmetje of we vanavond gezellig samen gaan slapen. Dus hij vraagt: 'oh?' Dus ik leg uit dat het vandaag wel eens 'lucky day' kan worden! Geeft hij aan dat hij geen zin heeft om op commando te gaan klussen.... Ik heb het maar weggelachen en hij is nu even gezellig bij een vriend langs, maar als hij thuis komt dan zal ik mijn tact inzetten! Hoe gaat dat bij jullie? xx
Hoi hoi, Ik zou als ik jou was niet zo algemeen bekend maken dat het nú je vruchtbaarste dag is, het is net of sommige mannen daar niet echt opgewonden van raken. Ik zou zeggen veel succes vanavond, wacht hem op en zet je liefste gezicht op Groetjes Taby.
Uitleggen dat het toch echt wel belangrijk is. Jij hebt maar 12 kansen per jaar en dus maar 1 per maand. en anders.... sexy lingerie?!
Ik ken het probleem hoor! Alsof mannen tegen de eisprong aan minder zin hebben , maar goed ik zeg nu niet meer wanneer ik mn eispong heb en mn man snapt toch niets van mn cyclus. Als we dan klaar zijn dan zeg ik.. ik heb nu mn eisprong en dan begint hij te lachen en zegt "mooi zo" gewoon maar je vrouwelijke charmes in de strijd gooien!
hahaha ja klopt! of: Stoeipakje en naaldhakken achterwege laten en je gewoon op hem werpen na een aanloopje, zodra hij thuiskomt! maar goed, het is jammer dat de mannekes het niet altijd snappen. Succes vanavond!
Mijn man is tot nu toe erg 'lief' en begripvol geweest en heeft hij zich altijd aan mij 'overgegeven'. Niet dat het nut heeft gehad tot nu toe . Maar we geven niet op en gaan vol moed gewoon verder klussen.
ik zeg het maar niet meer wanneer de vruchtbaarste dag is. Meestal merkt ie dat aan mijn "zin in hebben". En ja, de ene keer doen we het op de vruchtbaarste dag, de andere keer niet precies. En soms ook net 1 of 2 keer per maand, maar wel gericht. In het begin deed ik nog ovutesten, maar dat maakt het op een gegeven moment ook neit leuk meer. Nu laat ik het maar doen. En ik moet zeggen, dat het dan wel een stuk relaxter is. Succes vanavond, ik hoop dat je je vruchtbaarste dag nog kunt benutten.
Mijn mannetje heeft daar geen last van. Vraagt juist; "Ben je al vruchtbaar, want dan kunnen we weer".
Mijn mannetje wil altijd wel Hij vind het prima ook om tijdens de vruchtbare dagen wat meer te klussen, als ik daar om vraag. Zelfs als ik laat gewerkt heb en hij al in bed ligt is-ie de beroerdste niet. Dat is wel erg fijn, besef ik nu ik jullie verhalen lees. Ik vind 't niet leuk voor hem als ik alleen maar wil klussen rond de vruchtbare dagen, dus ook voor en na die tijd doen we 't regelmatig.
Hoi Hoi, Ik kan met jullie meepraten hoor.... Meestal gebeurd het bij ons in mijn niet vruchtbare periode....althans wij zijn net met de 3e ronde bezig dus ik kan er nog niet zoveel van zeggen. Daarnaast komt erbij dat wij bezig zijn met een verbouwing....en dat hij moe is en we niet kunnen douchen thuis.... Dus ja is ook allemaal niet ideaal... Dus ik wacht gewoon netjes tot alles weer op de rit is bij ons en dan neem ik het er van .... Succes jullie met jullie klusperiode ....ik ga al bij voorbaat voor de 4e ronde.....
ik heb nog nooit aangegeven wanneer ik in "die" bekende dagen zat, hij wist het zelf ook wel ongeveer, maar ik heb nog nooit gezegd of duidelijk laten doorschemeren van "nou eh, nu moet het want ik heb mijn ei" kan me echt wel voorstellen dat hij daar niet echt opgewonden van raakt, ik wordt ook niet opgewonden als ik weet dat ik "moet" vandaar dat ik ook altijd gevreën heb wanneer ik "zin" had, en niet omdat het "moest" na een aantal maanden wordt dat wel moeilijker en zo ook de zin om te vrijen, dus tja, kan hem heel goed begrijpen.... maak je er niet te druk om, je hebt het eergisteren gedaan, volgens je banner is vandaag je meest vruchtbare dag, maar je weet niet wanneer je je ei hebt, misschien is die al geweest, of moet ie nog komen.... succes
normaal gesproken laat ik wel doorschemeren van nu ben ik toch wel op zijn vruchtbaars, maar afgelopen maand was niet onze maand zeg maar we hadden een pup, waardoor je doodmoe op bed ligt savond en dan nog die negatieve zaaduitslag. maar deze maand gaan we er weer voor en natuurlijk ook ervoor en erna hihi
Dit komt me zeeer zeker bekend voor, vooral als je na 2 dagen klussen nóg een keer moet.. Hij kan het soms niet opbrengen! En dan baal ik weer stevig natuurlijk! Maar de aankomende rondes ga ik niks zeggen! hihi
Ik meld het ook niet....werkt averechts. Hij merkt het echt wel aan me, maar hij wil gewoon niet horen dat het die dag "moet". Dus...niets zeggen, maar gewoon verleiden.....en inmiddels weten we toch allemaal wel van onze eigen man op welke knopjes we moeten drukken voor het meeste resultaat, toch?
Ik zou het inderdaad ook niet melden, maar hem gewoon verleiden. Ik zou als man ook onzeker worden, als je vrouw de hele maand te moe is, en 1 keer in de maand, kan ze ineens geen genoeg van je krijgen. Zo zeg ik het wel heel zwart wit, maar ik denk dat ik daar ook onzeker van zou worden. Deze maand heb ik aan mijn man gevraagd of hij het smeppen wilde proberen. Vond hij geen probleem, om het om de dag te doen in een bepaalde periode. Maar mochten we er op dat moment geen zin in hebben, dan slaan we gewoon een keer over. Al snap ik ook dat dit makkelijk gezegd is, in ronde 1. Als je er al zo lang over doet, om zwanger te raken, dan grijp je alles aan. En Joycie heb je al getest? Zag dat je vandaag kon testen, spannend joh.