eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky, 12 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik zou graag eens willen weten wat precies de verschijnselen kunnen zijn bij een aankomende eisprong. Wie kan mij helpen? Groetjes lucky

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Pijn/steekjes in je liezen..
    menstruatie achtige pijn
    misselijk
    en doorzichtige slijm

3. sada

sada Lid

30 okt 2006
    55
    0
    0
    brabant
    IK had de drie dagen ervoor een raar gevoel in mijn onderbuik, net of het een grote beurse plek was.
    Op de dag zelf werd ik wakker met krampen in mijn onderbuik. Dit duurde ongeveer een uur en in de loop van de dag trokken de klachten weg.

4. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Hier heb ik dus ook last van. Vandaag lekker geklust hoop maar niet dat we te laat waren. Echt net of je ongesteld moet worden. Groetjes lucky.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Bij mij lijkt het net of ik gewoon ongi moet worden... en dat houd bij mij zeg maar mijn heel vruchtbare periode aan tot aan de eisprong zeg maar.
    Maar dat is per persoon verschillend...

6. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Dus als je de eisprong hebt gehad zijn ook de menstruatie klachten dan weg? Hoe weet je trouwens precies wanneer je je eisprong hebt? groetjes lucky

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Bij mij zijn dan idd de klachten weg...
    En ik voel op de eisprong dag zelf een steekje...
    Greetz Silla

8. Suus75

Suus75 Actief lid

9 sep 2006
    167
    0
    0
    Ik heb ook vaak een ongi gevoel en ben een beetje misselijk.
    Meestal merk ik het in ieder geval wel.

Groetjes!
    Suus

9. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Het is ook zo moeilijk te begrijpen, het menselijk lichaam. Ik heb al de hele dag het idee dat ik ongesteld moet worden. Ik heb eigenlijk geen last van de steken meer, maar soms wel een beetje misselijk. We wachten maar af.

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik ben benieuwd hoe dat nou precies voelt die pijn voor de eisprong. Ik lees overal dat het voelt als menstruatiepijn maar "helaas" kan ik daar niet over mee praten aangezien ik dit nog nooit gevoeld heb. Ik heb vorige week de hele maandag wat buikpijn gehad; met name wat steken. De volgende ochtend ook nog wat en daarna trok het helemaal weg. Verder voelde ik me helemaal prima.

Volgens mijn tempcurve heb ik dinsdag mijn eisprong gehad en nu vraag ik me af of die buikpijn van maandag wellicht mijn eisprong kan zijn geweest? Of een voorbode hiervan...

Deel Deze Pagina