slijm na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gimby, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Hoi,
    Op 15 mei had ik een positieve ovulatietest dus waarschijnlijk op 16 mei mijn eisprong gehad. Vandaag dus 6 dpo.
    (Mijn lf is altijd erg kort, dus mijn banner klopt wel. ;))
    Nu heb ik sinds 4dpo witte afscheiding en soms is dit ook een beetje wit/korrelig. Net bij het afvegen had ik zelfs rekbaar slijm, wat kan dat zijn? Zou ik toch nu al weer ongesteld worden? :(
    Heb voor de zekerheid nog maar eens een ovulatietest gedaan, maar deze was bijna helemaal wit.
    Gimby

2. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat mischien wel eens raak is. As ls je fit nooit eerder hebt gehad slijm of afscheiding is meestal ook een symp. Spannend je mag bijna testen ik zit op Of 7 dpo of 4 ff gaf eerst aan dat ik op de 15e me ei had later door een daling op de 18e??? Nou heb ik deze maand niet altijd rond de zelfde tijdstip getempt dus ik moet helaas ook nog ff wachten pfff duurt lang he

3. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Ja duurt zo lang, word er zo zenuwachtig van :)
    Wanneer ga je testen?
    Ik zondag denk ik, heel vroeg op 9dpo, maar mijn lf is de laatste tijd maar 7 tot 9 dagen, dus hoop dat ik dat red en dan nog niet ongesteld ben.

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop t ook voor je :) fingers crossed ik wil het liefst wachten tot ergens midden volgende week maar of dat lukt pffff vooral ik nu ook niet weet van welke dag ik uit moet gaan

5. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook denk ik dat het niet raak is ik gad helaas een schimmel infectie waardoor we juist rond de eisprong t klussen gingen vermijden :( wel op de dag dat ik steken had en slijm verloor geklust toen was infectie nog niet erg maar als ie erna is gesprongen zoals ff zegt is kan klein heb wel omdat ik het anders zonde vond het met een steriele spuitje ingespoten maar was toen bezig ook met de medicijnen voor de infectie pom pom pom

6. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Spannend, ik heb hetzelfde als jij, ook heel veel slijm en ook rekbaar slijm erbij, heb dit nog niet eerder gehad.

Als je zo'n korte LF hebt, kan je eitje dan wel goed genoeg innestelen?

Ik weet trouwens ook niet wanneer ik een eisprong heb gehad, volgens FF op dag 11, maar op dag 17/18 ook een dip in de temperatuur en nu dag 20. Dus of 9 DPO, of 3/2 DPO? Ik wacht maar gewoon af tot volgend weekend ;).

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Als je lf echt zo kort blijft zou ik dat even aangeven bij de huisarts, eitje heeft idd wel de tijd nodig om in te kunnen nestelen

8. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Klopt, ben al eerder naar de ha geweest. We hebben afgesproken dat ik deze cyclus nog even afgewacht en dan krijg ik als het goed is een doorverwijzing.
    Maar dat plakkerige witte slijm ken ik eigenlijk niet en al helemaal niet na m'n ei..

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop echt voor je dat het een sym is van een beginnende zwangerschap

10. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Denk dat ik ongesteld word. Net een beetje bruinig slijm bij het afvegen (sorry voor de details). :( Baal ervan, weer een lf van 7 dagen dan..

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Begint normaal je menstruatie ook zo?
    Een LF van 7 dagen is wel erg kort.
    Ik duim toch nog even verder voor je.

12. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Dank je wel, lief!
    Vorige maand heb ik een paar dagen af en toe was gehad bij het afvegen, na 2 dagen stopte het, dagje niks en daarna ongesteld. Baal zo van mn lijf.
    Heb ook echt buikpijn nu, normaal nooit last van. Hoop zo dat het niet doorzet, maar ben er bang voor :(

13. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Game over! Ongesteld..
    Lf van 6-7 dagen, maandag eens naar de ha.

Hier mag een slotje op..

Deel Deze Pagina