na eisprong moet je ongesteld worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gerdine, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Predictor heeft het meeste hcg nodig.
    Als de digi van cb al zwanger aangeeft mag je er zeker vanuit gaan hoor :D
    Gefeliciteerd! :D

2. Bonsai

Bonsai Bekend lid

12 jun 2008
    762
    0
    0
    Utrecht
    Wat een verhaal Majkuh, wat ik me dan afvraag, hoe kan het in godsnaam zo toegaan in de medische wereld.. normaal gesproken hadden ze het wel moeten zien vooral met een operatie!
    En wat een opmerking dan, dat je geen kinderen meer kan maken!? :confused:
    Maar wel een heel mooi verhaal!

Maandag heb ik mn inwendige echo, ben benieuwd, mn testen blijven negatief.. heb de hoop nu wel beetje opgegeven.

Gerdine een felicitatie van mij, lijkt me ook als de Clear Blue Digi zwanger aangeeft dat het zo is!

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Alle opties liggen dus nog open! En blijven hopen tot het tegendeel bewezen is! Zelf ook een zeer onregelmatige cyclus, geen touw aan vast te knopen. Ook de nodige testen hierdoor verbruikt. Tegenwoordig probeer ik het zo lang mogelijk voor me uit te stellen, het testen. Maar dat valt niet mee, ben altijd zoooo nieuwsgierig.

Gerdine gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan.

4. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb even een vraag,
    Ik ben begin april gestopt met de pil, toen gelijk ongesteld geworden. Maar daarna ben ik tot de dag van vandaag niet meer ongesteld geworden! Maakte me eerst zorgen maar heb op een forum gelezen over ontpillen enzo....dus misschien dat het wel normaal is. Maar ben ik nu wel vruchtbaar? Of ben ik pas vruchtbaar als ik voor het eerst 'normaal' ongesteld ben geworden? Hoop dat iemand hier op reageert.

5. gerdine

gerdine Lid

23 jun 2008
    44
    0
    0
    Als je ongesteldheid uitblijft na de pil is dat niet zo raar. Kan wel even een tijdje duren. Het lastige is dat als je zwanger raakt je niet goed weet wanneer dat is gebeurt, omdat je niet weet wanneer je 1e eisprong was. Daarom wachten sommige mensne op hun 1e ongesteldheid, dan heb je nl een eisprong gehad en kan je je cyclus bekijken.
    Succes!

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Volgens mij ben je gelijk al vruchtbaar hoor. Ik heb idd wel vaker gehoord dat iemand na het stoppen met de pil niet meer ongesteld is geweest.

7. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Okee bedankt voor jullie reacties.
    Vind het wel spannend allemaal :)
    Vind het wel ingewikkeld allemaal met die cyclus enz. Dus ik ga maar gewoon proberen en kijken hoe het gaat.

8. gerdine

gerdine Lid

23 jun 2008
    44
    0
    0
    Das het beste.
    Je bent vruchtbaar als je eisprong is geweest en nu is het dus ff kijken wanneer die komt.
    Het kan dus zijn dat je zwanger raakt en niet meer ongesteld wordt, als je bij de 1e eisprong toevallig direct zwanger raakt. En anders kan je daarna beter "timen" ;)

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    BONSAI:

Jah, ik was HEEL erg vans lag toen ze zeiden dat ik misschien nooit kinderen kon krijgen, werd heel plompverloren gezegd e ik was 17 notabene!

Maar ja, inwendige echo was niets te zien, testen negatief, dus ja, die mensen wisten net beter en erw as dus wel iets in mijn buikholte te zien, vocht dachten ze, dus dat wilden ze met een kijkoperatie beter beijke, ik ben blij dat mijn dochter de narcose etc heeft overleefd...maar eind goed al goed, ik vind het idd wel een mooi verhaal ;)

10. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Bedankt Gerdine, voor je lieve woorden.
    De dingen die ik voelde zijn bij mij ook minder geworden maar zo nu en dan voel ik het nog. Precies hetzelfde gevoel; lichte steekjes aan de rechterkant net boven m'n lies. Ik ga volgende week woensdag testen (als ik het volhoudt en nog niet ongesteld ben tenminste). Dan zou het 2 dagen na mijn NOD zijn. Ben trouwens ook af en toe lichtjes misselijk en heb geen trek om te eten. Heb dan zo'n vol gevoel in m'n buik. Een collega (die nu zwanger is) vertelde dat zij dit ook had in het begin. Iemand anders nog ervaring daar mee (en nu zwanger)?

En Dreamer, hoe weet je dat Predictor meer Hcg nodig heeft? Is toch raar als CB aangeeft dat je zwanger bent en die van Predictor niet? Nu gaat volgens mij iedereen CB kopen haha.

11. gerdine

gerdine Lid

23 jun 2008
    44
    0
    0
    Laat het even weten! En de verschijnselen klinken bekend. Trouwens ik testte pas 11 dgn overtijd positief!
    :D

12. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Welke test gebruikte jij? Ik heb Predictor en een test (zou extra gevoelig moeten zijn maar op de gebruiksaanwijzing is dat nergens terug te vinden) via testjezelf.nl
    Denk dat ik stiekem toch die Matcare extra gevoelige ga bestellen. Daarmee zou je 6 dagen voor je NOD-dag kunnen testen.

13. gerdine

gerdine Lid

23 jun 2008
    44
    0
    0
    Clear blue digital werkte bij mij het beste. Ook geen gezeur met donkere of lichte strepen, gewoon zwanger of niet zwanger. predictor deed het eerst niet, maar volgens iemand anders op de site heeft die meer HCG nodig.
    Succes!

Deel Deze Pagina