zoooo spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door germini, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Ik heb altijd een cyclus van 27 dagen gehad. Kon er de klok op gelijk zetten! We zitten inmiddels in ronde 6 om zwanger te worden. Sinds 2 maanden terug werd ik inenen op dag 33 ongesteld. Maand later op dag 25 al en nu zit ik inmiddels al op dag 29 en ben nog niet ongesteld. Heel stiekem eergister al een testje gedaan, maar ja, zoals verwacht een dikke streep dat ik niet zwanger was!
    Ik heb al vanaf mijn eisprong een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en af en toe steken linksonder (eierstok?). Ben ook sinds paar dagen vreselijk moe (maar ja, zijn ook erg druk, dus kan daar ook aanliggen en ik slaap onrustig snachts) Al een paar dagen ook af en toe last van vlagen misselijkheid en "opboeren".
    Ik vind het zo spannend! Heb me nu voorgenomen om niet eerder dan maandag te testen als ik niet ongie wordt (zit dan op dag 34). Hoop dat ik dat volhoud :D
    Duimen jullie met me mee?

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier draaien de duimen hoor!

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heel erg spannend Germini. Goed dat je even tot maandag wacht met testen, dan moet de streep er wel van af spatten, als je tenminste niet ongi bent geworden in de tussentijd. Ik zal voor je duimen!

4. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Spannend zeg! Ik voel nu ook al de hele dag een zeurend gevoel in mijn onderbuik, normaal na mijn ovu heb ik dat niet... Nu wel. En ben ook moe terwijl ik toch goed geslapen heb... Naja ik ga nog niets denken, dan kan het altijd nog meevallen... Haha. Succes!

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik duim met je mee meid! :D

ik had tot een uur geleden ook die hoop! :( mijn cyclus is altijd 28 dagen..
    vorige maand 32 en nu 33
    ik had ook allemaal van die kwaaltjes..
    misselijkheid heel erg moe een voorhoofd als een grinttegel,
    rommelende darmen etc. etc. :(
    mja wij gaan er volgende maand weer voor!

6. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik duim met je mee meis!

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    meis ik duim met je mee
    ik zit 3 dagen voor nod en had vandaag al een posi test dus alles is mogelijk ;)

8. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Hier draaien de duimpjes ook hoor!

9. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    @ twigger! GEFELICITEERD!!!!

jeetje joh leuk nieuws !

voor ons is het nog ff afwachten.. val bijna van de bank :p (wachtbank:p) :)

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Lieve meiden, laat dat duimen maar weer zitten, want de :evil: heeft zich alweer aangemeld! Echt zo zwaar k....! Dacht echt, misschien is het wel raak! Hoe kan dat nou inenen zo'n ontregelde cyclus (27-33-25-30) terwilj ik altijd regelmatig had? Nou ja, volgende ronde maar weer. Bedankt voor het duimen!

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hi meid

ik lees een hoop over de etos pillen dus ik heb ze ook gehaald.
    misschien helpt het echt voor een regelmatige cyclus...

succes

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Ik lees er inderdaad ook het een en ander over. Wil toch nog even ermee wachten. Vraag me alleen wel af hoe je cyclus inenen zo kan veranderen inenen nu je net actief bezig bent!?

Deel Deze Pagina