we zijn nu bezig met ronde 2, en juist vandaag , mijn meest vruchtbare dag , heeft meneer geen zin!:x merk dat ik er zelf boos om word , houd het al 2 maanden bij hoe en wat , en bij de gedachte krijg ik al zin in mijn man ,maar hij dus schijnbaar niet. neemt ook niet eens de moeite om in de stemming te komen! normaal hoef ik hem alleen maar aan te kijken! hij wist trouwens niet dat ik nu vruchtbaar ben maar toch.. even later wel verteld. en dit bij ronde twee al ... krijg er al een hard hoofd in. herkenbaar voor iemand en hoe ga je hier mee om????
Hi Lieve, Haha, wel een beetje herkenbaar. Als een man het gevoel heeft dat hij 'moet', dan is het ineens minder leuk. Om die reden zeg ik ook eigenlijk nooit tegen mijn vriend wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. In mijn vruchtbare periode verleid ik hem vaker met een leuk lingeriesetje of ik bespring hem gewoon spontaan Succes verzekerd hoor. Althans, bij mij wel Liefs, Lonit
oh shoot, zie nu dat je het hem aanvankelijk niet verteld had. Mmm, dan is het wel lastiger ja. Het is mij ook weleens overkomen. Wat ik dan deed is een paar uurtjes extra wachten, dat maakte soms wel een verschil. Als we dan rustig in bed liggen en hij heeft de werkdag van zich af laten glijden, kan de zin ineens wel opgewekt worden. Heeft hij echt geen zin...dan zit er niets anders op dan het te accepteren denk ik, hoe frustrerend ook. Succes hoor! Ik hoop dat het nog lukt.
grrrr, daar zou ik ook niet blij van worden, bij veel mannen is het zo dat zodra er "druk" achter zit, ze het niet kunnen of willen, het is ronde 2 zei je dus ook al wist hij niet dat het je meest vruchtbare dag is/was, het zal best in zijn achterhoofd spoken dat je zwanger kunt raken, misschien beangstigd hem dat onbewust?
Ik denk dat zoals mymiracle als aangaf toch een beetje angst zit bij je man. Het is natuurlijk ook best een apart idee om te bedenken dat het nu bij een vrijpartij raak kan zijn. Misschien dat dat hem een beetje benauwd. Mijn mannetje heeft daar ook weleens last van gehad. Zet hem vooral niet onderdruk of word vooral niet boos, dan komt er zo'n druk op te staan. Ik weet hoe klote het is maar de volgende rondes heb je hem nog hard nodig . Succes meid! X
Ik herken het wel een beetje. Maar dan is het niet omdat hij geen zin heeft, maar omdat ie ziek is of moet werken. Zo hebben we al flink wat kansen gemist Ik moet zeggen dat ik ook weleens geen zin heb en hij dan de gene is die me probeert te verleiden, meestal lukt dit wel
Nou denk niet dat het zozeer de angst van hem is , hij verheugd zich er net zo op als mij maar is er toch minder mee bezig , ik heb de hele uitzet al uitgezocht enzo haha en hij toch nog niet , is ook wel logisch , het is toch een man haha. nou ja werd er idd gefrustreerd van, ik zie het nu wel of het deze maand raak is. ene later op de avond is ook geen optie , hij heeft nu het bier gevonden vanavond... bedankt voor de reacties lucht weer een beetje op
Heel herkenbaar! Is frustrerend hé :x ! Maar zoals al gezegd: niet teveel drukte rond maken want dat doet het echt geen goed...
Tja, een man kan natuurlijk ook weleens geen zin hebben. Ik snap dat t vervelend is en dat je teleurgesteld bent, maar ik denk niet dat t echt redelijk is om er boos over te worden. Je geeft zelf aan dat hij niet wist dat t je meest vruchtbare dag was, dus hij had hoogst waarschijnlijk niet eens door dat ie iets "fout" deed.
Tja, wel een beetje herkenbaar. Maar dan is het meestal dat ík dan net in mijn vruchtbare periode géén zin heb, hahaha! Maar van de andere kant denk ik... meid, je bent nog maar zo kort bezig. Is het niet een idee om de spontaniteit erin te houden? Is niet verkeerd bedoeld hoor, want geloof me... ik weet hoe moeilijk dat is!
HIj is er inderdaad op een heel andere manier mee bezig dan jij. Bedenk maar zo dat je vanaf 2 dagen voor je eigenlijke eisprong al vruchtbaar bent, dus probeer het de volgende keer ergens in die periode te doen, zonder dat je het er van te voren met hem over hebt gehad.
Herkenbaar maar hier een succesverhaal! haha Juist in de maand waarbij het er niet van kwam om goed te klussen in de vruchtbare periode en ik de maand eigenlijk als een verloren maand zag bleek ik zwanger te zijn! Misschien dat er geen druk meer was en juist daardoor raak?? Geen idee maar was er erg blij mee! was trouwens bij ons ronde 7.
Vooral niet nu al gaan sexen omdat je moet. ls het allemaal niet zo vlot gaat zul je nog vaak genoeg "moeten". Hou het leuk, hou het gezellig en leg vooral nergens druk op. Het moet wel leuk blijven, toch?
Precies meid, laat het gewoon iets meer los. Het is zelfs gebleken dat als je vaker dan 1 keer seks hebt voor de eisprong, je meer kans hebt dan als je maar 1x vrijt. Het komt vast een keer goed, maar geniet vooral ook van de seks!
ja julie hebben wel gelijk dat ik het meer los moet laten ,maar ja makkelijker gezegt an gedaan. heb me er gister wel bij neer gelegd hoor ene de schade vandaag maar ingehaalt ookal heeft het denk ik weinig zin haha. gelukkig wel herkenbaar voor anderen voelde me al een echt bitch
Wij hebben al die tijd iedere dag geklust, en rara ben zwanger Dus onthouding van klussen hoeft niet. Je hebt juist meer kans. Al hadden wij gedacht de maand erop het minder te doen omdat het een paar maanden duurde voordat ik zwanger werd(5 a 6 maandjes) Maar blijkbaar is dat niet nodig geweest. heb de echo al gehad nu nog de volgende op 24 juli(dan 11 weken en 1 dag)
hoi meid met dat probleem zat ik gisteravond mee, had nog gezegd het is me meest vruchtbare periode was, en hij had ook nog is gezegd: Zeg het tegen mij!! Nou vergeet het maar, was ook zo kwaad, weet helemaal hoe jij je eigen voelde, maar ja ik dacht zo maar volgende keer beter, maar duurde wel 2 uur voordat ik slaap viel voelde me beetje rot. Maar gelukkigg ben ik niet de eenige die zich zo voelde! Ben blij dat ik mijn verhaal ook even kwijt kon!
Voor de kwaliteit van sperma is het wel degelijk beter om om de dag seks te hebben hoor. Dan kan het "herstellen" en de zaadcellen leven wel lang genoeg meestal om de dag erna hun werk ook nog te doen indien nodig. Als je gemiddeld drie keer per week vrijt, kun je je eisprong haast niet missen. (Wat natuurlijk niet zegt dat je dan zwanger bent). En soms heb je aan een lucky shot genoeg. Na anderhalf jaar en twee miskramen was ik er helemaal klaar mee. Bewust eisprong ontweken, door omstandigheden zelfs maar 1 keer seks gehad die maand en....zwanger.