Wat wil dit zeggen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ajuintje, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ajuintje

ajuintje Lid

15 jan 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    hey,

gisterenavond en deze nacht moest ik plassen en ondekte enkele vlokjes wit in mijn urine(niet veel hoor)? Kan dit kwaad, wat wil dit zeggen? Kan iemand me helpen?

2. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Denk dat het eiwitten zijn. Maar kan geloof ik niet zoveel kwaad hoor.

AL getest trouwens?

3. ajuintje

ajuintje Lid

15 jan 2008
    38
    0
    0
    onthaalmoeder
    aalst
    ja reeds 3 testen gedaan ,allemaal negatief. Dat wit heb ik maar soms, ale gisteren is het ne eigenlijk maar opgevallen. Normaal ligt men temp 's morgens rond 35C deze morgend was het 36C. Ik denk als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, nog een test doen en anders naar de dokter.

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Bijna iedere vrouw heeft dit, meestal is het wat afscheiding die met het plassen in de urine terecht gekomen is. Het is niet echt een zwangerschapssymptoom vrees ik, maar ik hoop dat jetoch nog een positieve test hebt! ;)

5. Niet meer actief

Ajuintje, de dokter helpt je toch niet.
    Vooral omdat je pas in oktober ben gestopt met de pil en pas in dec ongi werd.
    De dokter zal waarschijnlijk zeggen wacht nog maar even af, tot je natuurlijke cyclus op gang komt.

Ik snap nog niet dat jij niet snapt, dat je geen cyclus van 28 dagen hebt.
    Je eerste cyclus was sowieso meer dan 40 dagen.
    En misschien zelfs meer dan 60 dagen, ligt er echt aan wanneer jij gestopt met de pil.
    En dat weet je niet meer.

Meid, je moet gewoon je ongi afwachten en niet meer uitgaan van 28 dagen cyclus.
    Daar door raak je alleen in de stress, omdat je denkt dat je overtijd bent terwijl het niet zo is!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En zie hier het levende bewijs van het leuke 'ontpillen' Ik ben ook in oktober gestopt met de pil en zit momenteel op dag 89 van mijn cyclus. Als ik jou was zou ik ervan uitgaan dat de testen ECHT negatief zijn en je gewoon nog aan het ontpillen bent!

Succes ermee!

7. Niet meer actief

Linda, volgens mij heb je dat ook al vaak tegen haar gezegt.
    Maar ze wilt het niet begrijpen ofzo.
    Ze leest alleen wat ze wilt lezen, de rest leest ze niet.

AJUINTJE, JE BENT GEWOON NIET OVERTIJD.

Misschien kan ze er zo niet omheen?

8. Niet meer actief

Kan een aankomende blaasonsteking zijn.

En toen ik net gestopt was met de pil was mijn eerste cyclus een half jaar en toen nog eens een paar keer van 60 dagen.
    Je kan er niks van zeggen hoor.

Succes!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nu je het zegt! Dat klopt! :)

Hardleers denk ik.. ;) Of ben ik gewoon zo ontzettend geduldig 8)
    Of nee, ik zit gewoon teveel op dit forum en weet nu wel dondersgoed dat ik NIET ZWANGER ben! (misschien helpt dit) :)

10. Niet meer actief

Denk hardleers, en dat jij ook gewoon ontzettend geduldig bent.

Ik heb dr zelfs een bp-tje gestuurd, met het zelfde info.
    Maar ze snapt het niet.

Ik hoop van harte dat ze snel zwanger raakt hoor.
    Maar omdat ze vroeger regelmatig ongesteld was gaat ze er maar van uit dat ze het na het stoppen van de pil weer is.
    Terwijl dat wel een tijd kan duren.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Die vlokken kunnen wel duiden op een zwangerschap ik had het nl. ook maar ik probeer jou ook al een tijdje duidelijk te maken dat je daar niet teveel hoop op moet vestigen aangezien je helemaal niks weet van je cyclus na de pil.

Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn, maar probeer rustig af te wachten en om de paar weken te testen als je nog geen ongie krijgt ipv om de paar dagen!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Delikipje heeft gesproken 8) ;)

@Ikdus; moet heel eerlijk zijn dat ik mijn geduld ook een beetje kwijtraak.. Wanneer word ik nou ongi?! :)

13. Niet meer actief

Tja, maar is toch ook meer dan logisch.
    Je wacht al een lange tijd op je eerste ongi.
    Morgen alweer 90 dagen.
    Mijn ongeduld raakte ook op al met 40 dagen hoor.
    Dus ik was toen heel blij dat ik ongesteld werd!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Arrggghhh, dat klinkt wel heel erg he?! 90 dagen! :(
    En het erge is, ik weet al dat mijn lichaam verder in orde is, dus ik snap gewoon niet dat het zo lang moet duren :(

Beetje vals, maar ik heb besloten om morgen de dokter te bellen en te zeggen dat ik ENORME buikkrampen heb en dat ie me toch maar die hormonen moet voorschrijven :) Of is dat heel erg van me?

15. Niet meer actief

Vraag eerst of je bloed mag prikken!
    Want ik heb gelezen dat als je zwanger bent, die opwek dingen niet goed zijn voor het vruchtje.

En met bloed kunnen ze als het goed is zien of je wel een eisprong hebt gehad.
    Dus bespreek eerst dat met de dokter, en dan pas die opwekkers vragen!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zou ook niet meteen met die hormoontroep aan de slag gaan nu Linnie, helemaal omdat je laatst dacht je eitje te voelen.....

17. Niet meer actief

Die schrijven ze echt niet zomaar voor hoor, helemaal als je pas net met de pil bent gestopt.
    En bloedprikken op hcg doen ze ook niet meer alleen als je bent doorverwezen naar de gyn of fertiliteitsarts.
    Dan gaan ze mss er op prikken als je overtijd bent.

Ik durf te wedden dat je ha zegt van wacht het nog maar eventjes een paar maandjes af .... en als je geduld nu al opraakt hoop ik niet dat het dan nog lang zal gaan duren voor je.
    Want zwanger worden is DE les in geduld hebben.

Succes!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhhh, ik weet ook dat ik nog moet wachten! In elk geval tot 31 januari! Maar dat duurt zooooooooo lang.. :(

@Ikdus; heb al bloed laten prikken voor mijn schildklier en hormonen en dat was allemaal in orde. De dokter wilde niet direct iets voorschrijven, omdat die hormonen niet bevoordelijk waren om zwanger te worden ofzoiets :( Ik heb zojuist ovutesten besteld, eens kijken wat daar uitkomt! :)

19. Niet meer actief

Snap ik!
    En ik wens je veel succes met wachten, ik weet hoe klote dat is! En ik begrijpje volkomen alleen hoop ik wel dat je je een beetje kalm kunt houden met dit hele gebeuren.
    Hoe gestrester je gaat doen, hoe meer het je gaat tegenzitten.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb ook wel geduld met zwanger worden, maar ik wil gewoon heel graag ongesteld worden. Even een teken dat mijn lichaam het werk zelf nog kan doen!

Ik had mijn dokter in december aan de lijn en toen had hij het al voorgeschreven (geen Clomid oid, maar een middeltje om een ontrekkingsbloeding te krijgen). Ik heb toen zelf besloten om nog af te wachten.

Door een onverwachte ziekenhuisopname heb ik meteen mijn bloed kunnen laten testen en hebben ze ook een echo gemaakt van mijn baarmoeder en eierstokken. Ik weet dus dat mijn lichaam in orde is, maar ik word dus gewoon niet ongesteld.

Ik hou er rekening mee dat zwanger worden lang kan duren, dat geduld heb ik ook zeker. Maar deze onzekerheid is gewoon niet fijn!

Deel Deze Pagina