Hallo dames, De titel zegt het al... Ik heb nu 4 dagen na de eisprong geen droog gevoel als normaal, maar witte kleverige afscheiding. Soort room zeg maar, zoals in aanloop naar je eisprong. Ook heb ik witte vlokjes in mijn urine. Heeft iemand hier ervaring mee?
hoi, ik heb ook altijd na mijn ei dit soort afscheiding. zo weet ik dat mijn ei geweest is. vlokjes in de urine heb ik ook. doordat ik ovulatietesten gebruik weet ik dat . heb je ook pijn bij het plassen? want dan zou het ook nog een blaasontsteking kunnen zijn. maar ik heb, als ik blaasontsteking heb veel meer vlokken (lijkt een soort watten) en deze zakken naar de bodem. die kleine vlokjes die ik heb doen dat niet. die vlokjes kunnen trouwens ook nog een beetje afscheiding zijn die je mee uitplast in het bekertje. hou die vlokken even in de gaten, maar ik denk dat het normaal is, net als je afscheiding.
Hey meid, Bedankt voor je antwoord! Ik heb toevallig dinsdag een blaasontsteking test laten doen, maar dit was het niet. Ook geen pijn bij het plassen. Ik kijk het nog wel even aan! Bedankt!
dus je bent nu ook aan het wachten! spannend he! ik zit nu, als mijn temp morgen ook hoog is, op 3 dpo. ff heeft nog niet bevestigd dat ik mijn ei heb. dan moet ik morgen ook een hogere temp hebben. maar ik denk dat ie wel geweest is hoor. succes met wachten!
Ik had dinsdagochtend een knal ovutest, 's avonds was deze iets lichter. Woensdag 36.6, donderdag 36.7, vrijdag 36.8, zaterdag 36.8 en vanochtend 36.9. Weet jij of ik dan woensdag mijn ei heb gehad? Of later?
ik denk dat ie woensdag of donderdag is geweest. ken je de site fertility friend? als je daar je temperatuur elke dag invult, dan geeft hij aan wanneer je ei precies is geweest. misschien wel handig. ik had ook dinsdag een positieve test. en woensdag en donderdag ook haha!! ik heb het aldoor 3 dagen en dan op de 3e dag springt ie blijkbaar volgens ff. ik voel het niet, ik heb eigenlijk op zo'n moment al dagen buikpijn. als je ff wil gaan gebruiken, en je komt er niet uit, dan wil ik je best helpen hoor.