Hallo meiden. Ondertussen weet k gewoon even niet waar ik t zoeken moet..heb laatst ook een topic geopend maar heb gevraagd of die weg kon..dus hoop dat ie vandaag of morgen weg is want wil even duidelijker mn dingen verwoorden en in dat andere topic is t een zooitje geworden. goed.. ik ben 4,5 maanden geleden bevallen van een prachtige meid & sinds 23sept pas weer voor t eerst ongesteld geweest! ehmm.. voor mn zwschap was k onregelmatig maar ik las dat je ook NA je zwschap kans had dat ie weer netjes zou zijn.. verder heb ik nog nooit mn eisprong of wat dan ook gevoeld wat ik wel heb is: - zere linkerlies - zere onderrug - obstipatie - rommelende darmen - krampen in buik - druk links naast mn navel - stekende hoofdpijn kunnen dit sympthomen zijn van een naderende eisprong? dit is nu de 2e of 3e dag dat ik dit allemaal heb! ik had een cyclus van 28 in mn koppie zitten en precies op de dag wat dan mn innesteldatum zou zijn kreeg ik stekende liezen..voornamelijk links en rechts erge steken..had getest en een lichte streep..niets was minder waar heb er nog 1 gedaan en hijs gwn hartstikke wit! met een cyclus van 28 zou ik vrijdag pas ongesteld moeten worden dus zoiezo was t testen wat overbodig..mja als je niet weet waar je t zoeken moet.. maar kunnen de sympthomen ook wezen van een naderende eisprong? wel raar want VOOR mn zwschap heb ik dat echt NOOIT gevoeld en nu ik bevallen ben voel ik t dus (waarschijnlijk) wel! alleen maar mooi voor als we er weer voor gaan..we willen ze niet tever uit mekaar.. we doen t nu met condoom maar op de een of andere manier denk ik dat ie gescheurd is..ik maak dat op uit de klachten die ik heb maar als dat dus gewoon een naderende eisprong is dan zal ik die gedachten weer uit mn hoofd zetten natuurlijk. egenlijk baalde ik stiekem best wel van een negatieve test..zou zo weer willen en mn vriend ook haha mja dochtertjelief moet minimaal 6 maanden zijn vinden we.. eerder maakt niet uit. maar dat is niet echt de "planning" en aan de andere kant denk ik van..ja we kunnen er voor gaan want t hoeft niet meteen raak te zijn mja zou je net zien is t in 1x raak..eigk hartstikke mooi want je gaat er dan voor en dan kan je ook verw8e dat t raak zal wezen. toen voor de eerste hadden we een jaar onveilige sex en nog niet zwanger en toen duurde me cyclus wel heeel lang en jahoor zwanger..helaas een miskraam met 10 weken en een maand later weer zwanger dit x van mn dochtertje en die ligt nu heerlijk boven te slapen dus t kan raar lopen..t kan een tijd duren maar t kan ook zomaar in een x raak wezen. word nu alsnog een lang verhaal. hoop dat t nog 'boeiend' is om te lezen..meestal bij lange verhalen haak ik al af ben gewoon even ten einde raad. Liefs Fay
Tja, een test over een weekje? kan meer duidelijkheid geven Ik heb na mijn bevalling 3 weken bv gegeven. Daarna over op kunstvoeding en het duurde zo'n 3 maanden voor ik voor het eerst ongi werd. 1 x had ik ook vage klachten maar testte toen ook negatief. Ik denk dat je lichaam bezig is met op orde te komen vandaar al die symptomen? Succes met wachten tot je kunt testen!
dat kan ook heel goed natuurlijk!! ik heb maar een paar dagen borstvoeding gegeven toen belandde ik weer in t ziekenhuis vanwege een HB van 2.8 dus had de kracht niet en na mn bloedtransfusie toen wel mja toen wou t niet. dus misschien heeft dat ene kleine weekje wel heel veel verschil gemaakt dat ik nu zo laat ongi ben geworden. bedankt voor je reactie