Wie kan mij helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosalie1988, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalie1988

    11 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leve mede vrouwen;)

    Ik heb een vraagje:

    Ik ben op 6 Januari gestopt met de pil, na bijna 10 jaar gebruikt te hebben, toen gewoon de normale ''stop week'' gehad.
    Toen na 33 dagen ben ik voor het eerst ongesteld geworden dit was op 7 feberuari. Ik heb 2 weken hiervoor duidelijk mijn eisprong gevoeld.
    Nu ben ik toen gaan rekenen wanneer ik het meest '' vruchtbaar'' was en ben gewoon uitgegaan van die cyclus van 33 dagen van de eerste keer. Mijn vruchtbare dagen waren rond 26 feberuari!
    Veel geklust natuurlijk rond die dagen en ik kon ook echt wel duidelijk mijn'' eisprong'' voelen die periode.
    Maar nu! Het is vandaag 11 maart! Als ik dus uitga van die 33 dagen zou ik gister ongeveer ongesteld moeten worden. Dit ben ik dus niet geworden.
    Het is misschien wat vroeg om er over na te denken maar toch doe je het! Bij mijn vorige ongesteldheid had ik die week daarvoor echt overal last van verschrikkelijk pijn mn buit, zere borsten alsof er gewichten aanhingen en zere tepels. Op dit moment heb ik dus vrij weinig. Ik voel wel gerommel in mijn onderbuik ben met vlagen misselijk! Ik hoop natuurlijk dat het raak is en ik heb dan ook zojuist een test gekocht, maar die wil ik graag samen met mijn man doen maar die komt pas over 3 dagen thuis. Nu wil ik enerzijds wachten met testen natuurlijk maar anderzijds ben ik toch wel nieuwsgierig. Maar goed ik ben dan ook weer bang dat het eventueel aan het ontpillen kan liggen omdat ik natuurlijk pas 3 maandjes gestopt ben met de pil. Was na mijn eisprong trouwens wel 3 kg aangekomen, die zijn er inmiddels wel weer af! Wat vinden jullie hiervan, gewoon nog even paar dagen aankijken of toch testen!?

    Groetjes Rosalie
     
  2. Beep

    Beep Bekend lid

    26 sep 2007
    505
    1
    18
    Als je zo nieuwschierig bent zou ik gewoon testen, dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar denk er wel aan dat je nog maar net gestopt bent met de pil, en je cyclus nog heel onregelmatig kan zijn. Je hebt dus best kans dat je niet zwanger bent, en een langere cyclus hebt deze keer. Hoewel ik natuurlijk wel voor je hoop dat het raak is:D
     
  3. Rosalie1988

    11 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde toch duidelijkheid hebben dus ik heb zojuist een test gedaan, helaas negatief:( Maar misschien was ik te vroeg met testen:( Ik wacht het nog even af, als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan doe ik nog een test, is die weer negatief dan ga ik er vanuit dat ik een heeeeele lange cyclus heb deze keer! Heel jammer maar de volgende keer beter!;)
     
  4. Rosalie1988

    11 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Oh ik schaam me diep! Ik weet niet hoe ik heb zitten rekenen maar er klopt dus niks van, ik heb eens na zitten rekenen en ik zit morgen pas op 33 dagen dus ik zou vandaag helemaal nog niet kunnen testen als ik van mijn vorige cyclus uit moet gaan, beetje dom van mij haha. Maar goed als ik volgende week nog niet ongesteld ben nog maar is een testje doen:)
     
  5. Rosalie1988

    11 mrt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vandaag ongesteld geworden:( Maar goed 3 x is scheepsrecht toch;) Op naar de volgende ronde;)
     
  6. labamba

    labamba Bekend lid

    14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Jammer maar nieuwe ronde nieuwe kansen
     

Deel Deze Pagina