Late innesteling???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cycy, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik ontzettende krampen gehad. Ik kan gewoon niet hard lopen en rechtop zitten deed ook heel veel pijn. Ik vroeg hier op het forum wat het kon zijn en toen waren er een hoop die zeiden dat ik snel een test moest doen omdat het duidelijk herkenbaar was voor velen. waarschijnlijk de darmen die aan het verplaatsen zijn...

Ik natuurlijk helemaal happy en met een tas vol met testen ging ik vrijdag na mijn werk naar huis.
    Mijn vriend en ik hebben samen gelijk getest. NEGATIEF. Mijn vriend zei toen.. doe er morgenochtend nog 1 met ochtendurine. Ik gedaan.... weer NEGATIEF!

Nu inmiddels 3 dagen overtijd. Voel me wel zwanger maar mijn vriend gelooft er niet meer in. Zou het kunnen zijn dat ik een hele late innesteling had (vandaar die krampen) en is het dan zo dat ik later pas positief test? vanwege een late innesteling?

Mijn zus was ook 3 weken overtijd en teste negatief en na een bloedtest was ze duidelijk zwanger? kan zoiets in de familie zitten? dat je pas laat die hormonen aanmaakt?

Please deel jullie ervaring want ik ben erg in de war!

Bedankt alvast?

2. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    niemand? is mijn vraag dan zo raar?

3. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

heb je je ei gemeten? dmv ovutest?
    Volgens mij kan je innesteling plaatsvinden van dag 5 tot 10 na je ei.
    Weet het niet heel zeker, maar dacht van wel.

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meid,

Ik ben je in verschillende topics al tegen gekomen. Je vraag is niet zo raar, maar het is wat lastig om het antwoord te geven.
    Ja het kan, maar waarschijnlijk is het niet. Hou er alsjeblieft gewoon rekening mee dat de test negatief blijft om jezelf ook een beetje te beschermen.
    Wanneer was je eisprong en hoelang is je lf gemiddeld?

5. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wanneer mijn ei was.... Uhm rond de 19de....

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Dan was je ei nog geen 2 weken geleden. Dat zou betekenen dat je vrij vroeg bent met testen en dat het nog wel zou kunnen.
    Misschien donderdag nog eens testen? Dan zit je 2 weken na je eisprong.

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Cycy: en is dit op basis van een berekening of heb je dit met ovu testen/temperaturen vastgesteld of het gevoeld?

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb het ook gehad: bij Thirza mijn ei getempt, en 2 dagen voor NOD menstruatiekrampen. Dacht eerst dat ik gewoon ongesteld ging worden, maar dat gebeurde niet en de pijn hield wel aan, (normaal werd ik dan echt de volgende dag ongesteld).
    Testen bleven negatief, pas 19 dagen overtijd, (3 weken nadat die pijn dus begon) testte ik positief, (er was bij mij toen niemand die me wees op het feit dat je ook een bloedtest kunt doen).

We zijn toen in eerste instantie bij de echo ook 2,5 week teruggezet en dat werd later gecorrigeerd naar anderhalve week. Dat klopt dan dus weer precies met de pijn, dus achteraf denk ik dat ik toen idd een innesteling heb gehad.
    De meeste vrouwen testen zo'n anderhalf tot 2 weken na een innesteling echt wel positief, dus wacht dat nog even af, zou ik zeggen. Gewoon elke 3 dagen ofzo even een testje doen om te kijken of er al wat zichtbaar is.
    Ik zat dus, behalve die late innesteling, (kan tot wel 2 weken duren!), dus ook laag in m'n HCG. Dan test je dus nog wat later positief.

Fultimemommy vindt dit leuk.
  9. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is op basis van een berekening.... Mijn vriend wel niey dat ik ga tempen enzo omdat we relatief gezien nog niet zo heel lang bezig zijn .....

Ik snap er niks meer van... Telkens denk ik.. Nu ben ik ongesteld... Omdat ik dan iets voel lopen(sorry voor de vieze praat) maar dan is het alleen maar yoghurt witte afscheiding...

Ik ben blij om te lezen dat ik de moed nog niet hoef te laten zakken...zaterdag voor het laatst getest... Misschien dat ik morgenochtend weer test... Al zal die denk ik ook wel negatief zijn.
    Nu wel af en toe steekjes bij mijn schaamstreek en vannochtend omtzettend misselijk maar dat was van de honger... Toen ik wat had gegeten was het weg...maar ik ben nog nooit zo misseljjk van honger geweest.

xxxxx.cycy

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aan een calculator heb je helemaal geen fluit... Die gaan over gemiddelde cycli en tja.... daar moet je maar net een van hebben.
    Als ie wel klopt en je ei was de 19e, dan is het idd ook nog wel erg vroeg om te testen hoor! Gemiddeld genomen kunnen vrouwen 14 dagen na de eisprong testen, dus zelfs als de 19e klopt, zou je pas eind deze week kunnen testen.

Deel Deze Pagina