onzeker over de grootte van mijn buik 14.5 wkn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo moeders in spe...

Ik heb een vraagje...ik ben nu 14.5 wkn zwanger en heb echt een minimale tor haast geen zwangerschapsbuik voor mijn gevoel. Dat maakt mij een beetje onzeker aangezien ik op Internet al hele buiken voorbij zie komen als ik dat Google. ...begon het bij jullie ook wat later of hadden jullie al heel snel een buik. Dit is mn 1e zwangerschap dus heb geen id wat 'normaal ' is.

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb ook nog niks, slaap nog zonder problemen op m'n buik. Dus maak je geen zorgen. Mijn baby groeit inwendig in me en die buik komt echt wel! En bij sommige zie je nooit dat ze zwanger zijn

3. Bones

Bones Actief lid

12 jun 2015
    281
    80
    28
    Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik.pas een buik met ongeveer 20 weken. Dus nergens druk om maken. De.buik.komt nog wel.

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Mijn eerste buik kreeg ik pas met 30 weken

5. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik had nog een strakke buik met 16 weken.. Ik train jaren lang me buikspieren. Met de 20e week begon me buik te groeien.

6. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joh heel normaal, niks om je zorgen over te maken. Bij een eerste zwangerschap duurt het wel even voor je een zichtbare buik hebt.

7. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg in me eerste zwangerschap ook pas een buikje vanaf week 26 ofzo. Inderdaad geval een buik dat andere mensen die het niet wisten ook zagen. Nu tweede zwangerschap iets sneller een buik vanaf 23 weken, maar krijg nog steeds regelmatig te horen dat ze me buik klein vinden ( nu 26 weken).

Dus maak je geen zorgen die buik komt echt nog wel en een hele grootte buik is ook niet fijn dus wees blij dat hij er nu nog niet is ookal kan ik begrijpen dat je het graag wilt laten zien aan de buiten wereld

8. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Bij de eerste was mijn buikje ook later rond week 20 echt zichtbaar en week 30 echt grote buik
    Nu bij de 2de vanaf 8 weken al zichtbaar en nu met bijna 16 weken al aardig buikje

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Is per zwangerschap verschillend meid ! Ik snap dat het geweldig is om met een buikje te pronken !

Bij mijn eerste met 18 weken een buikje bij mijn tweede met 14 weken bij mijn derde met 16 weken en bij mijn vierde pas met 21 weken en op het einde was ik echt huge

10. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik hoor idd dat het bij de eerste langer duurt voordat je wat gaan zien. Ik vind het niet zo heel erg hoor, pas tenminste nog al mijn kleding :p.

11. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had met de eerste pas een buikje rond 30 weken. Tot aan de bevalling maar een heel klein buikje gehad 😁

12. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb gelezen dat het ook kan liggen aan hoe strak je buikspieren zijn. Hoe losser Hoe eerder je het gaat zien.
    Ik ben vandaag precies 12 weken en mijn broeken beginnen nu vervelend te voelen. Ik heb geen strakke buik haha

13. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties dames....ben weer wat gerustgesteld dat het gewoon eventjes kan duren voordat je wat gaat zien aan je buik.

14. AnneRose

AnneRose Bekend lid

10 aug 2015
    643
    0
    0
    Inderdaad geen zorgen! Als op de echo's blijkt dat je kindje goed groeit, dan is alles in orde :) ik droeg mijn eerste kind naar 'achteren', ik had met 25 weken nog zo'n klein buikje, dat deze met een gewone jas te verbergen was. Best vervelend, want niemand stond voor me op in de bus :p
    Nu met mijn tweede zwangerschap zie je mijn buik al wel eerder, maar zelfs nu met 18 weken is hij nog heel klein ;)

Hopelijk kun jij ook snel je buik showen! :D

15. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Bij mn eerste zwangerschap had ik pas ver over de helft een klein buikje. 25/26 weken of zo. Dochter lag ver naar achter.
    In het begin vond ik dat jammer. Laatste weken is het fijn dat die dan niet heel groot is :)

16. nicole90

nicole90 Lid

22 dec 2014
    37
    0
    0
    Ik kan ieder moment bevallen en ik vind mijn buik ook ontzettend klein. Mensen die niet weten dat ik zwanger ben, zien het ook niet.

Ik baal er wel van. Had het heel leuk gevonden om een zwangerschapsfotoshoot te doen, of een gipsbuik of een bellypaint. Helaas is mijn buik daar echt te klein voor :(

17. Lovelittlebaby

Lovelittlebaby Actief lid

7 sep 2015
    130
    0
    0
    stagiaire in de zorg
    mijn buik begint nu iets te komen. 's ochtends is mijn buik zo goed als plat. in de avond na het eten heb ik een opgezwollen buik. en dan pronk ik er ook mee :) ik vond een buikfoto van toen ik 5 weken zwanger was en nu zie ik toch wel wat verschil!
    Als ik op mijn buik slaap dan voel ik wel dat ik op een hobbeltje lig trouwens :)

18. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dames dames mag ik even onderbreken?
    Ik ben maandag 18 weken en er zit een klein bobbeltje.
    Dit is me 3de hihi

Niet zo druk maken meid, het werkt alleen maar in je voordeel een kleiner buikje als je veel verder bent :)

19. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Bij de eerste zwangerschap kreeg ik pas een buikje na 20 weken zwangerschap en nu heb ik ook maar een bescheiden buikje.

20. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Kreeg pas een buikje rond de 20 weken. Zomaar opeens op een dag zag ik m'n buik zitten haha. Vond m zelf ook altijd te klein om zwangerschapsbuikje te noemen

Deel Deze Pagina