slecht eten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bente, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bente

Bente Lid

24 jul 2006
    35
    0
    0
    Onze dochter van 22 maanden is de laatste weken een slechte eter geworden. Wil natuurlijk alles zelf doen, maar daarnaast zegt ze op alles "nee"
    Ze wil alleen vleesje,zowel bij de broodmaaltijd als bij de warme maaltijd. Ze eet het vlees van de boterham en laat groente en aardappelen liggen. Iets anders op het brood? ze schuift gewoon het bordje weg en zegt: 'klaar!'

Is dit herkenbaar? zijn er tips?

Bij voorbaat dank

Bente

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Herkenbaar hoor. Mijn zoontje van 17 mnd was een erge goeie eter. Hij kreeg al de bijnaam boedha vanaf de dag van zijn geboorte. Maar nu? :cry:
    Krijg er met moeite een hap eten in, als ik mazzel heb 2.
    Mijn oudste zoontje heeft deze fase ook gehad, en net zoals alle fase gaat dit ook wel weer over. Ik maak me er niet al te druk om. Hij gaat vanzelf wel weer beter eten. Nou moet ik ook zeggen, dat mijn jongste erg veel last heeft (heeft gehad) van het doorkomen van zijn tandjes en kies.
    Dus wij gooien het daar maar op. :)

succes hoor.

3. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    misschien kun je het vlees als laatste aanbieden?
    vaak wordt er gezegd dat hoe meer druk je erop zet hoe minder ze willen eten. juist omdat ze aan het proberen zijn wat nee zeggen voor effect heeft. Van een paar dagen wat minder eten krijgen ze ook niks ( maar dan natuurlijk niet vervangen door koekjes en snoepjes), vaak halen ze het daarna wel weer in

Deel Deze Pagina