Na, enkele maanden struinen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door DaisySanches, 20 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Ik ben enkele maanden geleden getrouwd, en las op het trouwforum een topic waarin iemand vroeg of ze nu zou wachten of meteen zou proberen zwanger te worden. Deze topic deed me ineens realiseren dat in deze tijd het hele zwangerschap geberuen redelijk gepland wordt. Je moet immers de beslissing nemen, en vervolgens met de pil stoppen. Maar hoe weet je nou of de tijd daar is?

Hij hakte meteen de knoop voor ons door. Wanneer we ongeveer een jaar getrouwd zijn zal ik met de pil stoppen. Best wel spannend dus. Maar zoals ik al zei, we zijn pas getrouwd. Dus nog zeker 6 tot 8 maanden voor het zover is. Maar ik ben er al in mijn hoofd helemaal mee bezig, boeken aan het lezen, en forums af te struinen.

Ik gebruik nu ca. 15 jaar de pil. Ik heb eerst ca. 10 jaar Mercilon gebruikt. En daarna stapte ik over naar Mycrogynon 30. Ik ben ooit met de pil begonnen vanwege een lange cyclus (ca. 31 dagen) en de meest vreselijke buikpijnen waardoor ik wel zeker twee dagen dubbelklapte van de pijn. Ik ben erg bang dat ik die pijn weer krijg zodra ik gestopt ben.

Oké, dat was het geloof ik wel weer. De eerstkomende maanden zal ik dus waarschijnlijk niet zoveel vertellen hier. Maar dat geeft vast niet. Ik vind het alleen wel leuk om over onze plannen te kunnen praten. We hebben nl. gezegd dat we het tegen helemaal niemand zullen zeggen van te voren. (Al kon ik mijn mond tegenover mijn moeder natuurlijk niet houden Confused ).

PS. Ik ben 31, en mijn man is 34 jaar.

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Welkom hier en veel leesplezier alvast en over zo`n 8 maanden hopelijk snel een positieve test !

3. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

4. ramona85

ramona85 Actief lid

9 jan 2007
    211
    0
    0
    verzorgende
    groenlo
  5. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Welkom en succes met zwanger worden als je gestopt ben met de pil.

Deel Deze Pagina