na feest met dreumes. Hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veraenroy, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Even een berichtje geven hoe het geweest is. Ze is dus gewoon mee geweest, en heeft zich super geamuseerd. De oppas stond stand by, maar het was niet nodig. Ze heeft staan dansen tot 22.30 en is toen op mijn arm in slaap gevallen. We zijn toen met haar na huis gegaan, en haar in bedje gelegd waar ze 's ochtends om 08.30 oude tijd wakker werd. 's middags heeft ze een extra dutje gedaan zondag, en gewoon weer op tijd na haar bedje, zoals gisteren ook. Ze heeft er dus geen trauma's aan overgehouden, en we hebbne een leuke avond gehad zaterdag.

X Vera

2. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Zoë gaat nu al met ons mee. En dan is het even hallo zeggen en dan direct pyama aan en naar bed. Maar in het geval van de tent zou ik geloof ik ook een oppas regelen. Zo lang Zoë maar ergens rustig kan liggen vinden wij het prima.

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    helemaal mee eens!

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik neem lucas overal mee naar toe maar idd die hele drukke verjaardagen of feestjes is wel heel druk.
    ik nam hem vorige keer mee naar een 60 jarige verjaardag en heb hem na een uurtje toen het echt druk werd boven op bed gelegt maar hij wou absoluut niet slapen, alleen maar huilen en toen zijn we gelijk weer weg gegaan.
    maar is het erg als je ze verder gewoon overal mee naar toen neemt. ik hou wel rekening met zijn voedingen. maar daarna ga ik lekker met hem winkelen en dan weer zijn voeding en dan ff naar bed.
    en sávonds gaan we ook vaak ff naar opa's en oma's of schoonzusje.
    wij zijn absoluud geen mensen die alleen maar thuis blijven zitten.
    is dat erg voor kleintjes want hij slaapt s'nachts wel heel goed.
    hoe doen jullie dat.

liefs diane

Deel Deze Pagina