Zoon ziek? Uitslag rode puntjes, huilerig, slaapt slecht...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Valora, Jun 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valora

Valora Niet meer actief

De laatste dagen is mijn zoontje nogal huilerig, opeens uit het niets beginnen wenen, 5 minuten later lachen om dan na een kwartier weer te huilen... Hij slaapt ook slecht overdag, waar hij normaal een dutje doet van 2-3 uur 's middags, slaapt hij nu maar een halfuurtje en wordt huilend wakker ipv lachend zoals normaal. 's Nachts gelukkig geen last van.

Sinds enkele dagen heeft hij ook uitslag op zijn billetjes, kleine rode puntjes. Ik dacht eerst dat het gewone luieruitslag was, maar het wordt erger en het zit nu ook op z'n handjes, armen en voetjes.

Is er iemand die dit herkend en zou weten wat er is?

2. tuc

tuc Niet meer actief

foto??? Kun je de plekjes "wegdrukken" dwz dat het onder je vinger wit wordt als je erop drukt en dan "verdwijnen" ze even voor een seconde.

Als dat niet kan en je blijft ze zien, dan kan het zijn dat hij de 5e of 6e ziekte ofzo te pakken heeft, anders is het ws eczeem zoals bij mijn zoontje.

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Hand-,voet-,mondziekte lijkt mij!kan je niet veel aan doen, is vooral heel vervelend...mijn zoontje kreeg t eerst op z'n billen, hij was twee jaar.toen op voetjes handjes en in z'n mondje.bij ons in de buurt en op de psz heerst t erg!maar mijn zoontje heeft t gehad en heeft niets gekregen gelukkig.is erg besmettelijk...maar niet gevaarlijk voor je kind.ff naar de huisarts om zeker te weten...

Share This Page