wie heeft er wat tips voor me? chloë krijgt overdag 5 voedingen van 120+4 scheppen. deze drinkt ze super op. de laatste krijgt ze rond 00.00 uur tegen de klok van half 5 wordt ze dan wakker. dan geven we haar 60+ 2 scheppen omdat ze aangeeft dat ze honger heeft. hebben al geprobeerd om haar alleen de speen te geven maar daar trapt ze niet in Alleen spuugt ze negen van de 10 keer haar nachtvoeding uit. mij lijkt het dat ze dan teveel op heeft? Maar als we haar geen voeding geven,is ze niet verzadigd en blijft ze huilen......
Dat flesje van rond half 5 bedoel je als de nachtvoeding waarvan ze wat uitspuugt toch? Heb je al geprobeerd om haar na die voeding wat langer overeind te houden, en niet meteen terug in bed te leggen?
Misschien wat meer per fles aanbieden zodat ze over een dag meer voeding krijgt en dus ook meer verzadigd is over de nacht? Of laat ze ook weleens wat staan van die 120+4? Ik weet alleen niet of het wenselijk is voor jouw kindje om al naar 5 voedingen te gaan eigenlijk....
@hanneke we houden haar bij de nachtfles net zolang overeind als bij de andere voedingen. @miepie ze drinkt al haar flessen keurig netjes leeg. maar zou het te vroeg zijn om naar 5 flessen te gaan bedoel je? ik vind het ook geen probleem dat ze de nachtfles krijgt,maar vind het zo gek dat ze alleen bij die fles spuugt
Tja, wat is te vroeg.... ik vind dat altijd moeilijk want je moet ook naar je kindje kijken waar ze behoefte aan heeft. Je zou het eens kunnen proberen wat er gebeurt als je meer in de flesjes doet? Wij hoogden altijd op als ze de helft of meer van haar flesjes helemaal leeg dronk en dan ging ze meestal een fles minder drinken. Maar wat je zegt: die nachtfles lijkt me (zeker met haar leeftijd) het probleem niet, het is idd vreemd dat ze dan spuugt. Dat geeft toch vaak aan dat ze teveel hebben gedronken.