Te snel afvallen is ook niet goed. Je kan beter een levensstijl aanleren die je echt vol kan houden. Ik heb echt 3 weken stilgestaan en dan krijg je al de neiging om het bijltje erbij neer te gooien, moest mezelf er echt aan herinneren dat het primaire doel gezond worden is. De kilo's komen dan vanzelf. Super knap dus dat je zo hebt doorgezet!
Knap hoor! Ik wil ook, ben niet veel zwaarder dan voor de zwangerschap (2 kilo), maar heb ineens een wat ronder figuur met lovehandels.....
Super! Ik kan er ook een delen, nog 11 kilo te gaan.(wel met hulp, ik heb een gbp ondergaan. Nu bijna 35 kg kwijt)
Wauw wat ben je mooi! Even een compliment aan alle dames. Wat een doorzettingsvermogen hebben jullie. En zo zijn jullie allemaal weer een motivatiebron voor anderen. Ook voor mij! Dank daarvoor!!!
Succes met de laatste 5 , die gaan vaak lastig is mijn ervaring. Mijn bmi is ook goed nu maar zou graag 65 willen zijn met een platter buikje . Vooral mijn onderbuik mag nog wel wat minder. Om op dit gewicht te blijven is al een kunst .
Oh my lord, jullie zien er gewéldig uit!! Allemaal! Super gedaan! Ik ben nu bezig met Kayla Itsines en ik voel me heerlijk! Lang geleden dat ik gesport heb maar het is zo verslavend
Beruchte laatste loodjes jij ook nog succes! Lukt vast, lees is wwjk topic dar je veel in beweging bent dus komt goed! @allwoman, super super resultaat!
Senso: stiekem ben je hihi en ik sport er ook bij. Bmi is goed van mij al maar speling is wel fijn komt idd wel goed. Manlief moet ook maar wil niet vloten 94 ,2 nu en moet onder de 90 hij is 1,89 lang . Ging mooi weer 2 af maar het zat er door vocht vast houden weer op en deze week 3 ons er dus af gek genoeg. Maar we houden vol, nog een week werken eerst vakantie .
Wauw wat super goed zeg! Voor mijn huidige zwangerschap viel ik 37 kg af (in 2013) maar helaas ben ik nu alweer 18 aangekomen.... het voelt nu net als toen ik te zwaar was (kortademig, moeilijker vooruit komen, etc) en ik kan niet wachten om het straks weer lekker op te pakken!! Mijn zwangerschapskwalen nu doen me wel beseffen hoe fit en goed ik me voelde toen ik een gezond gewicht had! Jullie topic is een goede motivatie! Jullie zien er allemaal prachtig uit!
Omdat ik niet snel genoeg resultaat zie? Omdat ik er van overtuigd ben dat het hopeloos is. Omdat ik een watje ben zonder ruggengraat. Omdat ik 's avonds ZO BLIJ ben als ik eindelijk onderuit kan (met mijn wijntje en een boek). Omdat ik de hoop ben verloren op een goed lijf? I don't know....
Clivia: als je de hoop nauw eens op een gezond lijf gooit er gewoon voor gaan. Het lukt mij ook en velen met mij , weg met de smoesjes . Ga zo weer sporten.
Ik doe graag mee, ik voel me zo verschrikkelijk op het moment. Ik wil echt gezonder gaan eten en meer bewegen, maar heb de ballen nog niet om door te zetten voor langere tijd.:x Door de week gaat het nu een week al goed, in het weekend laat ik het iets losser. Na de zwangerschap ging het afvallen erg goed, was in totaal 25 kilo kwijt geraakt, helaas zit er nu al weer ruim 11 kg aan en ik kreeg ik al weer commentaar dat ik was aangekomen door mensen die ik ruim 5 maanden niet gezien had. Voel me belabberd en wil gewoon dat ik trots kan zijn op mezelf en niet dat ik me lelijk en onzeker hoef te voelen.......
Wat zijn er een hoop al goed bezig zeg! Goed hoor, jullie zijn een goede inspiratiebron om echt door te gaan zetten!
Dus... als dit zo allemaal zie.. buiten die gastric bypas om .. zou het mij toch ook moeten lukken? ik wil geen operatie Ik weeg nu 110 .. ik kom van de 126 dus ik ben al behoorlijk wat kwijt.. maar ik heb een fiets aangekocht en ik wil gaan fietsen ik doe nu werkelijk niets. dus zaterdag kan ik die fiets ophalen en dan gaan we eens wat km maken!