Ik heb ontzettend veel last van bekkeninstabiliteit en loop ook 2 tot 3 keer per week bij een bekkenfysio. Nu moet ik morgen naar de Arbo-arts maar ben gewoon zo bezorgd wat die man gaat zeggen en doen etc. vorige keer was hij zo rot en zei dat het wel overgaat! ik lig nu al de hele dag plat omdat ik niet meer kan van de pijn! Ik ben zo bang dat hij weer gaat zeggen dat ik wel een paar uur per dag kan werken want ik kan gewoon niet meer!Mijn man moet me erheen rijden en ik lig op de achterbank omdat ik niet te lang kan zitten! Ik moet van mijn fysio maandag ook krukken gaan halen voor als het echt teveel word! Hebben jullie hier ervaring mee over wat te doen etc? zit er echt even doorheen omdat ik nog zo lang moet! en ben zo bang voor het gesprek
owkee sorry... Dan ga ik daar even tegen dames aanmekkeren Heb jij er ook zo'n last van? en hoe reageert jouw omgeving/ werk hierop? We moeten wel ontzettend leuke kindjes krijgen he na al deze ellende
mijn werk bied wel de mogelijkheden tot vervanged werk maar ze zijn er niet blij me heb ik gemerkt heb me sinds dinsdag helemaal ziek gemeld ook vanwege harde buiken ze vroegen meteen of ik papier werk kon gaan doen
heb je nu al harde buiken? Gewoon thuisblijven hoor want dat lijkt me toch al een teken van stress of dat je teveel doet! Wat word je hierover aangeraden want ik had het van de week ook in de ochtend maar is wel weer helemaal afgezakt! We zijn trouwens evenver! Hoe ga jij hier verder mee om want nu kan ik dus echt niets meer na te ver zijn doorgegaan.. handig met een peuter van 2 Het is toch van de zotte dat ik 3 kwartier heen en terug op een achterbank moet liggen zodat de arbo-arts me kan zien...
jaa thuisblijven is ook wat ik doe en als ik weer ga werken is het maar voor een paar uurtjes en niet meer in de zorg